مدیرکل اجتماعی سازمان ملی مهاجرت گفت: ثبت‌نام دانشجویان و مهاجران خارجی در سامانه سهما آغاز شد و دانشجویانی که پیش از این موفق به ثبت‌نام در این سامانه نشده‌اند می‌توانند از این فرصت برای ثبت اطلاعات خود استفاده کنند.

به گزارش نسیم اقتصاد، بهزاد مرادی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساماندهی اتباع خارجی مجاز در کشور در سایر حوزه‌ها توسط سازمان ملی مهاجرت در حال انجام است.


وی با بیان اینکه یکی از حوزه‌های ساماندهی اتباع بخش دانشجویی است یادآورشد: از آنجایی که شناسه یکتای سازمان ملی مهاجرت وزارت کشور مبنای ارائه خدمات توسط تمامی دستگاه‌هاست دانشجویان باید برای دریافت شناسه یکتا و بهره‌مندی از سایر خدمات از روز سه شنبه 28 آذرماه 1402 به سامانه سهما به آدرس http://www.irmigrationorg.ir مراجعه کنند.
مرادی پور اظهارکرد: دانشجویانی که پیش از این موفق به دریافت شناسه یکتا شده‌اند نیز می توانند در زیر سامانه دانشجویی سامانه سهما نسبت به ثبت اطلاعات اقدام کنند.

مدیرکل اجتماعی سازمان ملی مهاجرت گفت: دانشجویانی که شناسه یکتا ندارند در سامانه سهما قسمت فاقدین شناسه اطلاعات اولیه را ثبت و بعد از آن با مراجعه به اداره کل اتباع خارجی استان‌ها و یا دفاتر خدمات اقامت و اشتغال شناسه یکتا دریافت کرده و دوباره با شناسه ثبت نام کنند.

 

لینک کوتاه
ثبت‌نام دانشجویان مهاجرین خارجی سامانه سهما

اخبار مرتبط

نظرات شما