بانک پارسیان با حضور در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته (IRAN Retail Show 2023 )، آخرین دستاوردها و محصولات فناورانه و کارآمد خود را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش نسیم اقتصاد، این بانک با برپایی غرفه و به اتفاق شرکت‌های مختلف گروه، در سالن 35 محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، همراه با کادری متشکل از مدیران و کارشناسان متخصص در حوزه‌های اعتباری، بانکداری شرکتی و شعب ، در طول دوره برگزاری پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران ریتیل شو 2023، حضوری فعال خواهد داشت وآماده میزبانی از فعالان صنعت خرده‌فروشی است.
 
بانک پارسیان که اولین حضور خود در این نمایشگاه را تجربه می‌کند، به‌عنوان یکی از دغدغه مندان توسعه و رونق صنعت خرده‌فروشی، با هدف توسعه روابط و همکاری‌های مشترک و تعامل سازنده با فعالان، صاحبان و مدیران مراکز خرید و شرکت‌های صنعت خرده‌فروشی کشور، با ایجاد بستر و ارائه ابزارهای مالی و بانکی جدید به معرفی آخرین خدمات و محصولات جدید، ظرفیت‌ها، دستاوردها و توانمندی‌های خود خواهد پرداخت.
 
بانک پارسیان همواره تلاش می‌کند با برنامه‌ریزی‌های صحیح و با بهره‌گیری از محصولات و ابزارهای نوین مالی و بانکی طرح‌های روبنایی و زیربنایی کشور را توسعه دهد تا افزون بر رشد تولید و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید، زمینه توسعه کشور را بیش‌ازپیش فراهم کند.
 
پنجمین نمایشگاه بین‌المللی مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته به‌عنوان بزرگ‌ترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در حوزه صنعت خرده‌فروشی، در روزهای 2 الی 5 دی‌ماه 1402 و با حضور صاحبان برندهای خرده‌فروشی، مراکز تجاری و تولیدکنندگان داخلی و خارجی فعال در صنعت، برگزار می‌شود.

لینک کوتاه
بانک پارسیان نمایشگاه ایران نمایشگاه بین‌المللی

اخبار مرتبط