عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس شورای اسلامی در روایتی از جلسه کمیسیون متبوعش با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: منظور اعلام کرد که یک بودجه ضد تورمی را برای سال آینده تدوین کرده‌ایم و کسری تراز عملیاتی در بودجه آینده را یک سوم کاهش داده‌ایم.

به گزارش نسیم اقتصاد، حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا، با اشاره به نشست امروز کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس گفت: صحبت‌های رئیس سازمان برنامه و بودجه در دفاع از لایحه بودجه سال 1403 واقع‌گرایانه بود.
 
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: منظور گفت که بودجه ضد تورمی را برای سال آینده تدوین کردیم و کسری تراز عملیاتی در بودجه آینده را یک سوم کاهش داده‌ایم.
 
عضو کمیسیون تلفیق بودجه تاکید کرد: رئیس سازمان برنامه و بودجه عنوان کرد که اعمال تغییرات در بودجه در اختیار مجلس است و مجلس می‌تواند تغییراتی را در بودجه ایجاد کند و دولت نیز با هماهنگی مجلس کار را به پیش می برد و آنچه را که در مجلس تصویب و به عنوان قانون بودجه ابلاغ شود، اجرا خواهیم کرد.
 
میرتاج الدینی خاطرنشان کرد: رئیس سازمان برنامه و بودجه همچنین گفت که در لایحه بودجه سال آینده توجه ویژه‌ای به ایجاد اشتغال شده است و علاوه بر این منظور از آمادگی دولت برای اعمال نظرات مجلس در بحث همسان سازی حقوق بازنشستگان خبر داد.

لینک کوتاه
منظور کسری تراز عملیاتی بودجه کاهش بودجه ضد تورمی

اخبار مرتبط

نظرات شما