رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: حضور 5 میلیون زائر در پیاده روی اربعین 1403 پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از مهر، سیدمجید میراحمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی امروز (دوشنبه) در حاشیه صد و بیست و یکمین جلسه اربعین حسینی با اشاره به تدوین برنامه‌های سال 1403 اربعین حسینی، اظهار داشت: در سایه همکاری و همدلی مسؤولان عراقی و ایرانی اربعین سال 1402 به یاد ماندنی و رضایت‌بخش بود.
 
میراحمدی گفت: همکاری و تعامل وسیع‌تر با کشور عراق از اولویت‌های ستاد اربعین است و در آینده نزدیک مسئولین عراقی به کشورمان سفر خواهند کرد و مباحث مطرح شده در این جلسات بیان خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه در این جلسات برنامه‌های اربعین برای سال 1403 تدوین خواهد شد، خاطرنشان کرد: طبق پیش‌بینی‌ها سال 1403 پنج میلیون زائر اربعین حسینی به عراق سفر خواهند کرد که باید برای خدمات به این زائران آمادگی داشته باشیم.
 
میراحمدی گفت: جلسه شورای راهبردی اربعین حسینی به ریاست رئیس جمهور برگزار خواهد شد و سیاست‌های جدید اربعین حسینی برای سال 1403 مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
 
رئیس ستاد اربعین حسینی با اشاره به اقدامات فرهنگی گفت: طی گزارش ارائه شده در طی 10 سال گذشته بیش از هزار کتاب و مقاله توسط شخصیت‌های فرهنگی منتشر شده است؛ همچنین امروز هفت جلد کتاب در حوزه اربعین رونمایی شد.

لینک کوتاه
ستاد مرکزی اربعین حسینی برنامه‌های اربعین