شاخص کل بورس امروز در پایان معاملات با ریزش 9993 واحدی مواجه شده و به جایگاه 2 میلیون و 161 هزار واحد رسید.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از مهر، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با ریزش نزدیک به 10 هزار واحدی مواجه شده و به جایگاه 2 میلیون و 161 هزار واحد رسید.
 
تعداد نمادهای منفی امروز به شدت بیشتر از روز چهارشنبه بوده و 415 نماد منفی و 39 نماد در وضعیت صف فروش بودند، 168 نماد نیز مثبت و 54 نماد صف خرید بودند.
 
ارزش معاملات خرد عدد 6,704 میلیارد تومان را به ثبت رسانده است که نسبت به میانگین هفتگی، 6% کاهش داشته است. اما نسبت به میانگین ماهانه، 15% افزایش داشته است.
 
در یک هفته گذشته برآیند معاملات در بازار سهام، ورود نقدینگی حقیقی (خرید حقیقی از حقوقی) به ارزش 1,115 میلیارد تومان را نشان می‌دهد. اما امروز 214 میلیارد تومان خروج نقدینگی به ثبت رسیده است. این دومین روز متوالی است که نقدینگی حقیقی از سهام خارج می‌گردد.
 
برآیند معاملات صندوق‌های درآمد ثابت نیز در یک هفته گذشته حاکی از 1,512 میلیارد تومان خروج نقدینگی حقیقی از این صندوق‌ها است. خروج نقدینگی از این صندوق می‌تواند نکته مثبتی برای بازار سهام باشد. امروز نیز روند خروج نقدینگی حقیقی از صندوق‌های درآمد ثابت با ثبت رقم 299 میلیارد تومان همچنان ادامه دارد. این در حالی است که در یک هفته گذشته شیب خروج از این صندوق‌ها نسبت به میانگین ماهانه در حال کاهش است.
 
ارزش صف‌های خرید 390 میلیارد تومان است که نسبت به میانگین هفتگی 50 میلیارد تومان افزایش داشته است. این در حالی است که ارزش صف‌های فروش هم با افزایش 111 میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی، در محدوده 411 میلیارد تومان قرار دارد.

لینک کوتاه
شاخص بورس افزایش بازار سهام

اخبار مرتبط

افزایش 6 درصدی مصرف برق

افزایش 6 درصدی مصرف برق

مدیرعامل شرکت توانیر گفت: افزایش میزان تقاضای مصرف برق در کشور نسبت به مدت مشابه سال... 5 اردیبهشت 1403

نظرات شما