سخنگوی صنعت برق گفت: در راستای اجرای ماده 54 مکرر قانون مالیات‌های مستقیم با اولویت‌بندی انجام شده، خوشبختانه تاکنون 15 درصد از مشترکان پرمصرف در این سامانه ثبت نام کردند.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از وزارت نیرو، "مصطفی رجبی مشهدی" با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص اجرای ماده 54 مکرر قانون مالیات‌های مستقیم گفت: در راستای اجرای ماده 54 مکرر قانون مالیات‌های مستقیم با اولویت‌بندی انجام شده، خوشبختانه تاکنون 15 درصد از مشترکان پرمصرف در این سامانه ثبت نام کرده‌اند.
 
وی افزود: در حال حاضر بر اساس اطلاع واصله از وزارت مسکن از 7 میلیون و 200 هزار نفر از افرادی که تاکنون ثبت نام کردنند 4 میلیون و 200 هزار نفر فرایند ثبت نام را به طور کامل طی کرده‌اند و در صورت اعلام شناسه قبض توسط وزارت مسکن مشمول بندهای ضمانت اجرایی این قانون نخواهند شد.
 
رجبی مشهدی از مشترکان برق درخواست کرد در ثبت نام و تکمیل اطلاعات خود در این سامانه تسریع کنند.
 
سخنگوی صنعت برق با اشاره به اینکه وزارت نیرو در تکمیل سامانه‌های اطلاعاتی بیشترین رکورد و بهترین عملکرد را در درگاه ملی مجوزها داشته افزود: این وزارتخانه موفق به کسب رتبه اول شده و مورد تقدیر وزارت اقتصاد قرار گرفته است.
 
سخنگوی صنعت برق تصریح کرد: طی توافقی که با وزارت مسکن و شهرسازی صورت گرفته مقرر شده است اسامی افرادی که تاکنون موفق به خود اظهاری در سامانه املاک و اسکان نشده‌اند در اختیار شرکت توانیر قرار گیرد.
 
رجبی مشهدی خاطرنشان: این فرآیند در حال اجراست و از پیشرفت خوبی برخوردار است.

لینک کوتاه
ثبت‌نام مشترکان پر مصرف سامانه املاک و اسکان

اخبار مرتبط

نظرات شما