مدیرعامل شرکت فجر انرژی خلیج فارس با اشاره به نتایج موفقیت‌آمیز اولین رویداد پتروفن گفت: این رویداد با حمایت گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فرصتی مناسب برای تعامل و ارتباط بی‌واسطه با تامین کنندگان داخلی است.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از ستاد خبری رویداد پتروفن 1402، علی زال خانی در حاشیه افتتاح رویداد پتروفن 1402 در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما اظهار داشت: مجموعه فجر، در سال‌های گذشته همواره به دنبال رویدادهای بی‌واسطه و ارتباط با تامین کنندگان داخلی بوده تا از این طریق بتواند قطعات و تجهیزات و فرآیندهای خود را تامین یا بهبود ببخشد.
وی با اشاره به اهمیت غشاهای اسمز معکوس در فرآیند تصفیه، افزود: رویداد پتروفن سال گذشته نتایج بسیار خوبی برای شرکت فجر انرژی خلیج فارس داشته که ارتقای کمی و کیفی غشاء اسمز معکوس با استفاده از توان شرکت‌های توانمند دانش بنیان و همچنین شناسایی تولیدکنندگان تجهیزات برق و ابزار دقیق از جمله باطری‌های صنعتی با کیفیت از شرکت‌های توانمند داخلی بخشی از این نتایج مثبت است. این موفقیت پس از آشنایی با شرکت‌ها در رویداد پتروفن سال 1401 و مذاکره و پیگیری آن پس از پایان رویداد حاصل شده است.
مدیرعامل شرکت فجر انرژی خلیج فارس با تاکید بر نقش گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در حمایت از شرکت‌های توانمند دانش بنیان داخلی و ارتباط شرکت‌های گروه با آن‌ها، خاطرنشان کرد: ما در اولین روز این رویداد با یک شرکت توانمند داخلی آشنا شده‌ایم که این شرکت ماه آینده خط تولید غشای اسمز معکوس خود را راه اندازی خواهد کرد. امیدواریم در ادامه این رویداد بتوانیم با تامین کنندگان جدید داخلی آشنا شده و بی‌واسطه تجهیزات خود را از آن‌ها تامین کنیم.

لینک کوتاه
تامین کنندگان داخلی پتروفن فجر انرژی خلیج فارس