بررسی تقاضای دو فوریت در مورد لایحه تقویت اختیارات بانک مرکزی در مدیریت بازار ارز در دستور کار امروز صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از ایرنا، نشست علنی امروز- دوشنبه 13 آذر ماه- مجلس شورای اسلامی به ریاست عبدالرضا مصری نایب رییس مجلس و با حضور 199تن از نمایندگان آغاز شد.
 
در این نشست قرار است گزارش کمیسیون فرهنگی در مورد لایحه موافقتنامه تأسیس و چهارچوب فعالیت مراکز فرهنگی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه و گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد لایحه موافقتنامه همکاری در حوزه امنیت اطلاعات بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه بررسی شود.
 
گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح دوفوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی(اعاده شده از شورای نگهبان) وادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد لایحه تجارت (اعاده شده از شورای نگهبان ) از دیگر برنامه های امروز صحن علنی مجلس شورای اسلامی خواهد بود.
 
همچنین نمایندگان در این جلسه گزارش شوردوم کمیسیون آموزش،تحقیقات و فناوری در مورد طرح اصلاح موادی از قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی،گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد طرح تأسیس حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه و بررسی تقاضای دو فوریت ' لایحه الحاق یک بند به تبصره (5) ماده واحده قانون بودجه سال 1402 کل کشور و بررسی تقاضای دو فوریت در مورد لایحه تقویت اختیارات بانک مرکزی در مدیریت بازار ارز را بررسی می کنند.

لینک کوتاه
بانک مرکزی مدیریت بازار ارز دستور کار مجلس

اخبار مرتبط

نظرات شما