سید جعفر تشکری هاشمی؛ رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران امروز در حاشیه یکصدونودوهفتمین جلسه شورا با اشاره به تصویب یک فوریت بررسی قیمت بلیط مترو پرند اظهار کرد: یک فوریت این طرح در جلسه امروز به تصویب رسید.

به گزارش نسیم اقتصاد، تسنیم نوشت: وی در پاسخ به این پرسش که قیمت بلیط مترو پرند به چه میزان است، گفت: در این خصوص شهرداری پیشنهادات مختلفی را مطرح کرده است، اما پیش‌بینی می‌شود قیمت مترو پرند بین 15 تا 16 هزار تومان باشد.
 
علیرضا نادعلی؛ سخنگوی شورای شهر تهران نیز در پایان یکصدونودهفتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه امروز قادری؛ رئیس سازمان بهزیستی کشور در جلسه حاضر و صحبت‌هایی را در خصوص حوزه معلولان مطرح کرد و در ادامه نیز اعضا در خصوص گزارش اشاره شده مطرح کردند.
 
وی گفت: در جلسه امروز گزارشی از محله‌گردی امانی و عباسی از محله گلشن منطقه 4 ارائه شد و در ادامه نیز شهردار منطقه در ارتباط با این گزارش مطالبی را مطرح کرد.
 
سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: در ادامه جلسه امروز دو فوریت طرح جلوگیری از فروش طرح ترافیک روزانه در دستور کار اعضا قرار گرفت که دو فوریت این طرح به تصویب اعضا رسید و بر اساس نظر اعضای شورای شهر تهران از این به بعد شهرداری تهران حق فروش طرح ترافیک را در روزهای آلوده ندارد.
 
نادعلی در پایان گفت: در ادامه جلسه یک فوریت بررسی قیمت و تعیین بهای بلیط مترو در دستور کار اعضا قرار گرفت که یک فوریت این طرح به تصویب رسید و پس از بررسی در کمیسیون‌های تخصصی در جلسات آتی قیمت بلیط مترو پرند مشخص خواهد شد.
 
 

لینک کوتاه
قیمت بلیت مترو پرند تعیین بهای بلیط مترو

اخبار مرتبط

قیمت نفت ریزش کرد

قیمت نفت ریزش کرد

قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه بازار آسیا در پی فروکش کردن ریسک‌های ژئوپلیتیکی در... 3 اردیبهشت 1403

نظرات شما