مهندس اخباری مدیرعامل شرکت پالایش نفت لاوان نشان برتر هشتمین اجلاس مدیر عالی سال را کسب کرد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پالایش نفت لاوان، هشتمین اجلاس نشان عالی مدیر سال با موضوع ارزیابی نقش مدیریت و کارآفرینی و ارائه راهکارهای نوین مدیریت بین المللی و همچنین تحقق اهداف سیاست های کلان اقتصادی با توجه به نقش مدیران در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.
مدیرعامل شرکت پالایش نفت لاوان اتکا به توان داخلی و ایجاد زمینه برای حضور نخبگان در عرصه تخصصی را از الزامات عصر حاضر دانست و گفت که توانمند سازی همکاران در راستای مقابله با تحریم های ظالمانه از اولویت های کاری در این شرکت است. 

وی اعتماد به نخبگان جوان و تکیه بر متخصصین داخلی از جمله منویاتی است که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید فرموده اند، خاطر نشان کرد که در صنایع اگر مدیران بتوانند روحیه خودباوری را به همکاران خود منتقل کنند، گامی مهم در مسیر پیشرفت ایران اسلامی برداشته ایم.
مدیرعامل شرکت پالایش نفت لاوان با تشریح اقدامات صورت گرفته، به بخشی از فعالیت های این شرکت در حوزه زیست محیطی، ساخت قطعات، توانمندسازی نیروها و اتکا به متخصصین داخلی و... اشاره و تاکید کردند که خودباوری نسبت به توان داخلی تجربه ارزنده ای برای این شرکت بوده است.
وی در انتها با بیان اینکه برگزاری همایش های این چنینی سبب دلگرمی مدیران است، تصریح کرد که دو نکته مهم همایش در خود نهفته دارد اول اینکه مدیران احساس دیده شدن خدمات شان از سوی مدیران بالادستی مایه مسرت برای آنها است و دیگر اینکه بیان تجربیات مدیران در حوزه های مختلف سبب هم افزایی و الگوگیری برای سایر مدیران می شود.

لینک کوتاه
نشان عالی مدیر سال مدیرعامل شرکت پالایش نفت لاوان تجربیات مدیران