همایش هم اندیشی رؤسای شعب و مدیران عالی بانک رفاه با حضور مهندس رجبی مدیرعامل پالایشگاه، آقای حمیدرضا فتحی بیرانوند قائم مقام مدیرعامل بانک رفاه و هیئت همراه و رؤسای شعب به میزبانی شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند برگزار گردید.

  به گزارش نسیم اقتصاد، در ابتدای این نشست که در محل سالن کنفرانس شرکت برگزار شد، پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید، مهندس مجید رجبی مدیرعامل پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند، ضمن خیرمقدم به میهمانان حاضر در مراسم، گزارشی از دستآوردها و فرآیند تولیدات شرکت ارائه نمود.
همچنین در این نشست دو طرف، راهکارهای ارتقاء سطح همکاری های فی مابین را مورد بررسی قرار دادند و در خصوص اهداف و برنامه های آتی مشترک با یکدیگر به بحث و تبادل نظر پرداختند.

شایان ذکر است در بخش دیگری از این مراسم از آقای محمدرضا رسام تکریم به عمل آمد و آقای علی احمدی به عنوان معاونت بانک رفاه استان مرکزی منصوب گردید.

این گزارش می افزاید در حاشیه برگزاری این هم اندیشی، شعبه بانک رفاه پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند با حضور مهندس رجبی مدیرعامل پالایشگاه و آقای حمیدرضا فتحی بیرانوند، قائم مقام مدیرعامل بانک رفاه، افتتاح گردید.

لینک کوتاه
مدیران عالی بانک رفاه شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند