با هدف شناسایی و رفع چالش‌های صنعت برق کشور، نخستین جشنواره فن بازار تخصیص هم زمان با برپایی بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق برگزار گردید.

به گزارش نسیم اقتصاد، دهری مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان تهران گفت: اولین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران، با هدف آشنایی و تبادل اطلاعات فناورانه در زمینه صنعت  برق و رفع چالش‌های آن، 23 تا 26 آبان ماه امسال، همزمان با بیست و سومین نمایشگاه صنعت برق، در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد؛ که هدف اصلی آن بهره‌وری انرژی و کمک به تأمین مالی اجرای طرح‌های فناورانه و پیاده‌سازی ایده‌های نوآورانه در این صنعت پر افتخار بوده است.
 عمده مخاطبان این جشنواره صاحبین صنایع و تولید کنندگان حوره صنعت برق ، سرمایه گذاران ، اساتید، دانشجویان، پژوهشگران و شرکت‌های دانش بنیان و همچنین شرکت‌های مادر تخصصی، شرکتهای توزیع برق و شرکتهای برق های منطقه ای بود که به ارائه نیازهای تخصیصی خود از یک طرف و جدیدترین دستاوردهای علمی و فناوری از دیگر سوی پرداخته شد.

وی افزود : شرکت توزیع برق استان تهران با شناسایی نزدیک به 6 نیاز فناوانه و حمایت از 13 شرکت دانش بنیان در این جشنواره حاضر و موفقت به دریافت لوح تقدیر در حوزه حفاظت به عنوان محصول برتر از هیات داوران کمیته علمی نخستین  جشنواره و فن بازار با محصول کلید قدرت رتروفیت شد. شایان ذکر است بر اساس کمیته ارزیابی نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران با لحاظ شاخصهای متعدد و در نظر گرفتن معیارهای کمی و کیفی در ارزیابی محصولات در نهایت 14 محصول از 11 محور اصلی را به عنوان محصول برتر انتخاب کرد. همچنین، بر اساس نظر و جمع بندی کمیته ارزیابی تعداد 17 محصول ارائه شده در جشنواره شایسته تقدیر شناخته شدند.


ضمنا با حمایت شرکت توزیع برق استان و همکاری روسای دانشگاه های آزاد رودهن و دماوند تور علمی برای حضور حداکثر دانشجویان برنامه ریزی و اجرا گردد.

لینک کوتاه
شرکت توزیع برق استان تهران شرکتهای دانش بنیان جشنواره فن بازار صنعت برق

اخبار مرتبط