شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنسستگی کشوری (هلدینگ صباانرژی) در پانزدهمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان (ایران پروژه) به ارائه دستاوردهای خود پرداخت.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، در این نمایشگاه که از 26 تا 28 آبان در عشق‌آباد ترکمنستان برگزار شده، هلدینگ صباانرژی به همراه شرکت‌های تابعه، توانمندی‌ها، پروژه‌ها، دستاوردها و برنامه‌های خود را در معرض بازدید مدیران بنگاه‌ها و فعالان اقتصادی کشور ترکمنستان قرار داد.
 
در این نمایشگاه، علاوه بر کارشناسان هلدینگ صباانرژی، کارشناسان شرکت‌های پتروشیمی جم، پتروشیمی مسجدسلیمان، پتروشیمی جم پیلن، صبافولاد خلیج فارس، فولاد اکسین خوزستان،  لوله‌سازی اهواز، صباآرمه، ایران یاسا تایر و رابر در غرفه صباانرژی به ارائه آخرین وضعیت و توانمندی فنی شرکت‌های خود پرداختند .
 
در روزهای برگزاری این نمایشگاه، غرفه هلدینگ صباانرژی، میزبان شخصیت‌های برجسته از کشورهای ترکمنستان و ایران بود که از آن جمله می‌توان به رشید مردوف معاون رییس کابینه و وزیر امور خارجه ترکمنستان، مهرداد بذرپاش وزیر راه شهرسازی جمهوری اسلامی ایران، مجید چگنی مدیرعامل شرکت ملی گاز، سیدمیعاد صالحی، مدیرعامل راه آهن و...اشاره کرد.

لینک کوتاه
هلدینگ صباانرژی نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران ترکمنستان

اخبار مرتبط