نخستین همایش خورشیدبانان گمنام صبح فردا به منظور تجلیل از زحمتکشان بخش تولید برق کشور در سالن خلیج فارس پژوهشگاه نیرو برگزار می‌شود.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از پایگاه خبری برق حرارتی، حسین طارمی، مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت مادرتخصصی برق حرارتی با اشاره به موفقیت غرورآفرین خانواده صنعت برق در گذر موفق از پیک مصرف برق تابستان امسال، گفت: بخش تولید برق به پشتوانه کارکنان صادق، متعهد و از خودگذشته با وجود تحریم‌های ظالمانه، نقش موثری در دست‌یابی به خودکفایی در تولید، کاهش وابستگی اقتصادی و ساخت قطعات نیروگاهی در داخل کشور ایفا کردند.
وی تاکید کرد: کارگران و مهندسان صنعت برق به عنوان یکی از ارزشمندترین اقشار جامعه و نیروی فعال در نیروگاه‌های کشور نقش محوری در دست‌یابی به اهداف کلان و برنامه‌های مصوب وزارت نیرو به ویژه برنامه‌های سالانه عبور موفق از اوج بار مصرف، رشد تولید و افزایش بهره‌وری را بر عهده دارند.
طارمی ادامه داد: از این رو در نظر است با برپایی اولین همایش خورشیدبانان گمنام(زحمتکشان بخش تولید برق) از کارگران و کارشناسان نیروگاه‌های سراسر کشور تقدیر به عمل آورده و مشوق این عزیزان باشیم تا در آینده همچنان با تکیه بر استعدادها و توانمندی‌های خود در این مسیر، ثابت قدم و استوار باشند.
مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت مادرتخصصی برق حرارتی در پایان گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته این مراسم ساعت 8:30 صبح فردا، 28 آبان همزمان با میلاد حضرت زینب(س) با حضور مدیران ارشد وزارت نیرو و صنعت برق در سالن خلیج‌فارس پژوهشگاه نیرو برگزار می‌شود.

لینک کوتاه
همایش خورشیدبانان گمنام تولید برق کشور

اخبار مرتبط

نظرات شما