مدیرکل امور مجلس وزارت نیرو اعلام کرد: بر اساس بند الف ماده 39 برنامه توسعه هفتم آب بهای مشترکان پر مصرف پلکانی محاسبه خواهد شد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از وزارت نیرو، اسدالله راشدی که در جمع ائمه جماعات و مسئولان فرهنگی شرکت‌های آبفا کشور در مشهد سخن می‌گفت، تذکر و بهره گیری از آیات و روایات را در مدیریت مصرف آب و برق و انرژی موثر دانست و افزود: طبق این برنامه هزینه آب مشترکان کم مصرف بخشوده می‌شود.
 
وی به اقدامات امور مجلس وزارت نیرو اشاره کرد و تصویب لایحه 20 هزار میلیارد تومانی در قانون بودجه 1401، مانع زدایی از صنعت آب و برق و انتقال آب از دریای عمان را از جمله این فعالیت‌ها برشمرد
 
به گفته وی لایحه 20 میلیاردتومانی با هدف کمک به پرداخت‌ بدهی های وزارت نیرو با دو سوم رای نمایندگان به تصویب رسید.
 
وی این دستاورد را نتیجه پیگیری وزیر نیرو، همکاری مدیران عامل و نمایندگان دانست و بر استمرار این رویه برای رفع چالش های موجود تاکید کرد.
 
راشدی خاطر نشان کرد:ا ین گونه فعالیت‌ها به عنوان یکی از مولفه‌ها در ارزیابی مدیران صنعت آب و فاضلاب موثر است.
 
در ادامه حجت الاسلام ابراهیمی پور مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت مهندسی آبفای کشور نقش و اهمیت روحانیون در گسترش فعالیت های فرهنگی را یادآورشد و مهدی قبادی رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو هم عملکرد و جایگاه قرآنی وزارت نیرو در بین وزارتخانه ها را تشریح کرد.
 
در پایان مسئولان فرهنگی و دینی شرکت های آبفا لوح تقدیر با امضای هاشم امینی مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور دریافت کردند.

لینک کوتاه
مشترکان پرمصرف آب برنامه هفتم توسعه

اخبار مرتبط

نظرات شما