عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعیین تکلیف متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشگری و تامین اجتماعی در برنامه هفتم توسعه، گفت: بودجه سال 1403 بر این مبنا عمل می‌شود.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی» با حضور در غرفه ایرنا در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های آذربایجان شرقی با بیان اینکه رییس مجلس، رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در این خصوص نشستی داشتند و توافقات لازم شده است ، گفت: به این ترتیب مسیری برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان و شاغلان فراهم می شود.
 
وی با اعلام اینکه بودجه سال 1403 کشور نخستین بودجه 2 مرحله ای دولت است، گفت: ابتدا کلیات بودجه به مجلس ارائه می شود و پس از بررسی مجلس، بر اساس کلیات و سقف، بودجه دوم ارائه می شود.
 
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در خانه ملت همچنین با اشاره به مشکلات کم آبی تابستان امسال در شهر تبریز گفت: اساسی ترین راهکار برای رفع این مشکل انتقال آب ارس است که به همت قرارگاه خاتم در حال اجراست و با بهره برداری از این طرح مشکل تبریز برای حداقل 20 سال رفع می شود.
 
حجت الاسلام میرتاج الدینی با اشاره به کاهش آب سد نهند و کمبود آب تبریز به خصوص در ماه شهریور امسال گفت: با برنامه های میان مدت و کوتاه مدت همچون حفر 60 حلقه چاه این مشکل مدیریت شد اما به لحاظ کاهش بارش ها ، مدیریت مصرف عمومی ضروری است .
 
یازدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های آذربایجان شرقی همزمان با هجدهمین نمایشگاه کتاب و نخستین نمایشگاه حجاب و عفاف تبریز تا 21 آبان در محل نمایشگاه های بین المللی این شهر برپاست.

لینک کوتاه
متناسب سازی حقوق بازنشستگان شاغلان بودجه

اخبار مرتبط

نظرات شما