دکتر مهدی عبوری مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری غدیر پیش از ظهر امروز در شرکت پالایش نفت شیراز حضور یافتند.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش نفت شیراز، در این بازدید که با همراهی برخی از اعضای هیأت مدیره و معاونان و مدیران ارشد آن مجموعه و تعدادی از مدیران پالایشگاه انجام شد، ابتدا گزارش فعالیت و نحوه عملکرد واحدهای مختلف عملیاتی و سپس آخرین روند پروژه های کیفی سازی فرآورده های بنزین و نفت گاز ارایه و در ادامه موانع مختلف پیش روی انجام پروژه ها مطرح گردید.
در ادامه و در نشست مشترک با مدیران ارشد مجموعه، ابتدا گزارش آقای مهندس دهقان مدیرعامل شرکت استماع گردید. ایشان ضمن گرامیداشت 19 آبان سالروز افتتاح پالایشگاه و 50 ساله شدن فعالیت این مجموعه، درخصوص فعالیت های مختلف انجام شده بخصوص نوآوری و تغییرات فنی انجام شده که صرفه جویی های قابل توجه به همراه داشته است گزارش خود را ارایه و ضمن اعلام کسب رتبه اول ایمنی در بین شرکت های پالایش نفت، این موفقیت ها را مرهون زحمات و تلاش های طاقت فرسا و ایثار و جانفشانی قابل ستایش کارکنان دانستند. در ادامه نیز چالش ها و مشکلات مختلفی که مانع اجرای سریع و بهینه فعالیت ها بخصوص در پروژ ه ها می شود تشریح گردید.

دکتر عبوری ضمن ابراز خرسندی از حضور در پالایشگاه و ابراز قدردانی و تشکر از فعالیت های انجام شده، موارد مطرح شده را مورد بررسی و تحلیل قرار داده و اعلام نمودند از ظرفیت های موجود و ممکن برای حل موارد مطرح شده استفاده خواهند نمود. سپس برخی سوال های مدیریت های مختلف شرکت سرمایه گذاری غدیر مطرح و توضیحات لازم ارایه و اعلام گردید با توجه به روند پیشرفت پروژه کیفی سازی بنزین در اواخر سال جاری و پروژه کیفی سازی گازوئیل در شهریور ماه سال آتی به بهره برداری خواهند رسید. در خاتمه ابراز امیدواری شد در فرصت های بعدی ، امکان برگزاری جلسات مفصل تری با زیرمجموعه شرکت فراهم گردد.

 

لینک کوتاه
مديرعامل شركت گروه سرمايه گذاري غدير شركت پالايش نفت شيراز