شاید بارها از "مدیریت تحول" بە عنوان یک ضرورت مدیریتی شنیدە باشیم اما بە قول استاد سخن (شنیدن کی بود مانند دیدن؟)

به گزارش نسیم اقتصاد، برای درس‌آموزی از آثار مثبت مدیریت تحول و الگوبرداری از این روش اجرایی موثر و مستمر لازم نیست بە دانشکده مدیریت هاروارد و یا معتبرترین دانشگاه های جهان و ایران سری بزنید و حتی بە شرکت های بزرگ صنعتی و ... دنیا و کشور، کافیست کە چند کیلومتر آن‌ سوی تر بە همین شهرستان چوار بروید و بە مجتمع پتروشیمی ایلام سری بزنید و با تهیەی بستەهای علمی از مدیریت دانش تحول‌آفرین اجرا شدە در این مجتمع صنعتی درس‌آموزی داشتە باشید و الگوبرداری بکنید.
 
و نیز از نمایشگاە پتروشیمی کشوری برپاشدە( سوم تا پنجم آبان) در محل نمایشگاههای شهر ایلام کە بە ابتکار مدیریت پتروشیمی ایلام برگزار شد کسب اطلاع کنید.
 
برگزاری این نمایشگاە بە عنوان یک رویداد مهم نرم‌افزاری توجە صاحبان دانش و سرمایەگذاری در حوزەی پتروشیمی را بە استان ایلام جلب نمودە است، استانی کە با وجود گذشت حدودا دو دهە از تاسیس پتروشیمی ، در این رابطە ناشناختە ماندە بود.
 
در سایەی این مدیریت تحول‌گرا در یک سال اخیر شاهد بهرەوری حداکثری و سوددهی پتروشیمی ایلام نیز بودەایم و این کار در شرکت‌هایی کە فاقد زیرساخت‌های مناسبی همانند راە مناسب، برق صنعتی و آب و حتی نیروی کار ماهر و ... است بسیار کاری بزرگ بەشمار می‌رود.

 
کسب رتبەی اول در میان دهها شرکت پتروشیمی و هلدنیگ خلیج‌فارس کە از هلدینگ‌های معتبر جهانی بەشمار می‌رود نیز از جملە افتخارات کسب شدە در سایەی مدیریت متخصص و‌ متعهد این مجتمع است.
 
غرب آنلاین هموارە نقد منصفانە را رویکرد تقویت مدیریت بومی استان در دستور کار خود داشتە و کماکان دارد چرا کە همیشە بر این باور بودە کە ایلام نباید بە آموزشگاە کسب تجربەی مدیریت‌های غیربومی تبدیل شود.
 
اما عملکرد مهندس گرشاسبی بە عنوان مدیر عامل پتروشیمی ایلام بە گونەای این مجموعە را از جهات مختلف متحول نمودە کە علیرغم اینکە مدیری لرستانی و غیربومی می‌باشد آنچنان همە را بە تحسین واداشتە کە غرب‌آنلاین نیز بر خود لازم دانست کە بیانگر واقعیت‌های مدیریتی ایشان و روند تحول در پتروشیمی ایلام باشد.
 
امید است کە مدیریت ارشد هلدینگ و مدیریت ارشد استان و نیز فرمانداری چوار برای روبەرشد ماندن این مجموعە کە تازە دارد از زیر بار مشکلات انباشتە شدە خود را خلاص می‌کند، همکاری مضاعفی داشتە باشند.
 

لینک کوتاه
پتروشیمی ایلام مدیریت ارشد هلدینگ

اخبار مرتبط

نظرات شما