مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام گفت: شرکت پتروشیمی شهرستان چوار توانسته است در بین 16 شرکت هلدینگ خلیج فارس رتبه اول را کسب کند.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از خبرگزاری پتروشیمی‌ ایران ( ایپنا)، افتتاحیه نمایشگاه ایرانی سازان با حضور 60 شرکت داخلی، تعمیر و نگهداری و تولید کننده قطعات داخلی نفت، گاز و پتروشیمی صبح چهارشنبه در سالن اجتماعات هتل زاگرس برگزار شد.
 
در این افتتاحیه سید غلام‌حسن گرشاسبی مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام بیان کرد: این نمایشگاه برای اولین بار در استان ایلام در جهت افزایش توسعه و رفاه صنعت برگزار شد.
 
وی افزود: شرکت پتروشیمی شهرستان چوار توانسته است در بین 16 شرکت هلدینگ خلیج فارس رتبه اول را کسب نماید و از 150 شرکت به 550 شرکت در سطح استان دست پیدا کند.
 
مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام گفت: شرکت پتروشیمی ایلام در مواجه با تحریم ها توانسته است با تکیه بر دانش بومی و نیرو جوان بسیاری از قطعات که در جهان محدود است را بسازد.
 
گرشاسبی در ادامه اضافه کرد: کشور ایران در زمان تحریم ها 2 میلیون و 700 هزار وسایل صنایع به کشور ونزولا صادر کرد.
 
مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام با اشاره به اینکه ایلام پتانسیل پیشرفت را دارد، اضافه کرد: با راه اندازی شرکت پارس غربی در استان نوآوری و رشد اقتصادی در استان ایلام ایجاد خواهد شد.
 
شهریار عباسی معاون اقتصادی استاندار ایلام نیز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه ایرانی سازان گفت: نمایشگاه ایرانی سازان با جمعی از تولید کنندگانی که تکیه بر دانش بومی کرده اند برگزار شده است.
 
وی افرود: در سال 97 با ایجاد تحریم های دشمن شرکت های ایرانی با اتکا به نیرو جوان و دانش بومی توانستند در این شرایط بهترین عملکرد را داشته باشند.
 
معاون اقتصادی استاندار ایلام اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه فرصت خوبی است برای تولید کنندگان که با معرفی کردن ظرفیت و توانمندی های خود فضای رقابتی سالمی در بین خود اجرا نمایند.
 
وی با اشاره به اینکه ایلام به عنوان بهشت انرژی معرف است، عنوان کرد: ایلام منبع غنی از نعمت های خدادی است و با همجوار بودن با کشور عراق می‌توانیم با صادر کردن وسایل و تجهیزات توسعه اقتصادی و سیاسی کشور ایران را افزایش دهیم.
 
عباسی در پایان گفت: امیدواریم نتیجه این نمایشگاه با افزایش تولید ملی، ایجاد شغل، افزایش دانش بومی و ارز آوری اقتصادی باشد.
 
نمایشگاه ایرانی سازان با حضور بیش از 60 شرکت تولید کننده قطعات داخلی حوزه نفت، گاز و پتروشیمی از تاریخ 3 لغایت 5 آبان ماه، از ساعت 9 صبح تا 3 بعدازظهر در محل نمایشگاه های دائمی شهر ایلام برای عموم مردم برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه
رتبه اول شرکت پتروشیمی چوار شرکت هلدینگ خلیج فارس

اخبار مرتبط

نظرات شما