رئیس هیات مدیره سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: 376 خودروی خارجی سازمان اموال تملیکی به ارزش یک هزار و 250 میلیارد تومان در مزایده شماره 581 به فروش رفت.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به نقل از خبرگزاری ایرنا، سید عبدالمجید اجتهادی اظهار داشت: از این تعداد 205 خودروی سواری به ارزش 710 میلیارد تومان و 171 دستگاه خودروی سنگین و دستگاه ماشین‌آلات راه‌سازی به ارزش 540 میلیارد تومان در مزایده به فروش رفت.
 
معاون وزیر اقتصاد افزود: در این مزایده عرضه یک‌هزار و 38 دستگاه خودروی سواری و خودروهای سنگین و دستگاه ماشین‌آلات راه‌سازی مطرح بود که که در حین برگزاری مزایده با توجه به احکام قضایی و درخواست‌های اعاده تعداد خودروها به 700 دستگاه رسید.
 
مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه 26 استان خودروها را در این مزایده به حراج گذاشته بودند گفت: سه هزار و 500 نفر در این مزایده با پیشنهاد قیمتی هفت هزار و 600 میلیارد تومان شرکت کردند.
 
وی عنوان کرد: 376 خودروی خارجی به ارزش یک هزار و 250 میلیارد تومان در این مزایده به فروش رفت در حالی که قیمت کارشناسی 861 میلیارد تومان بود که نشانگر رشد 54 درصدی است.
 
اجتهادی خاطر نشان کرد: این مزایده که از 24 تا 29 مهر ماه برگزار شده بود، در راستای اجرای قانون بودجه 1402 خودروهای سواری و سنگین و ماشین‌آلات راه‌سازی بود.

لینک کوتاه
خودروهای خارجی اموال تملیکی ارزش فروش خودروی خارجی

اخبار مرتبط

نظرات شما