در حالی که در هفته‌ی گذشته نیمی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزیر امور اقتصادی و دارایی بابت مشکلات اقتصادی تذکر دادند، وی در تلاشی بی‌شائبه برای برکناری رییس اتاق بازرگانی بود.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از خبرانلاین، طبق آمارهای ارائه شده در هفته‌ی پایانی مهرماه 143 نماینده به وزیراقتصاد و دارایی تذکر دادند که تقریبا نیمی از نمایندگان را شامل می شود.
 
این تذکرات لزوم عدم دریافت مالیات از کارانه پزشکان تا لزوم حذف کارمزد تراکنش برای دستگاه های کارتخوان صندوق های قرض الحسنه تک شعبه‌ای و لزوم اجرای تبصره 16 و 18 بودجه 1402 در حمایت از تولید و ... را در بر می‌گرفت. این در حالی است که خاندوزی که همزمان سمت سخنگویی اقتصادی دولت را نیز بر عهده دارد، در این هفته نه با تلاش برای حل مشکلات که با سخنانش درباره‌ی جلسه هیات نظارت و تلاش برای دریافت امضای همراهانش جهت عزل حسین سلاح‌ورزی روی خط خبر قرار گرفت.
 
برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی البته دلیل این حجم تلاش برای چنین اقدامی را کلید خوردن دوباره‌ی استیضاح وزیرامور اقتصادی و دارایی می‌دانند. برخی اعضای اتاق بازرگانی نیز این نکته را در توییت‌های خود اعلام کرده‌اند .

لینک کوتاه
خالص‌سازی مشکلات اقتصادی خاندوزی استیضاح

اخبار مرتبط