شرکت پتروشیمی نوری در پی استمرار موفقیت‌های خود در عرصه ملی و بین المللی، این بار در بیست‌‍ و هفتمین مراسم روز ملی صادرات، تندیس ارزشمند صادر کننده نمونه کشور را از وزیر صمت دریافت کرد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی نوری، بیست‌‍ و هفتمین مراسم روز ملی صادرات، با حضور دکتر عباس علی آبادی وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت و معاونان این وزارتخانه، دکترپور ابراهیمی رئیس کمسیون اقتصادی مجلس، رئیس سازمان توسعه تجارت ایران، معاونت محترم دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی ایران و جمع کثیری از مدیران صنایع مختلف کشور در سالن اجلاس سران برگزار شد.
 
 مهندس صانعی مدیرعامل پتروشیمی نوری، به دلیل عملکرد درخشان مجموعه خود در حوزه صادرات و معیارهایی مانند توسعه بازار، اثربخشی استراتژی‌های نفوذ در بازار و پایداری حضور در بازار‌های هدف، تشکل گرایی، ارز آوری و بازگشت کامل ارز به سیستم بانکی کشور، مشتری مداری، رعایت قوانین و مقررات تجاری بین المللی، حسن اخلاق حرفه‌ای و رفتار تجاری در تراز بین المللی، تندیس صادر کننده نمونه ملی در سال 1402 را از وزیر صمت دریافت کرد.
 
در این مراسم که هرساله به همت سازمان توسعه تجارت ایران و با هدف معرفی و تجلیل از برترین شرکت‌های تولیدی و خدماتی کشور در حوزه‌ صادرات برگزار می‌شود از بین بیش از 600 شرکت تولیدی و خدماتی، 41 شرکت صادر کننده نمونه سال 1402 معرفی و با اهداء لوح و تندیس از آنان تجلیل بعمل آمد.
 
شایان ذکر است شرکت پتروشیمی نوری با دریافت این تندیس، برای سومین بار عنوان صادر کننده نمونه کشور را از آن خود می‌کند و در مراسم امسال نیز این شرکت، تنها شرکت از هلدینگ خلیج فارس است که در لیست برترین‌های حوزه‌ صادرات قرار گرفته است.

لینک کوتاه
پتروشیمی نوری صادرکننده نمونه کشور شرکت پتروشیمی نوری

اخبار مرتبط

نظرات شما