ذوب آهن اصفهان از مردم فلسطین و محکومیت رژیم صهیونیستی در زرین شهر حمایت کرد.

به گزارش نسیم اقتصاد، همگام با خیزش سراسری مردم ایران و مردم سایر کشورهای جهان، اجتماع با شکوه دانش آموزی و خیزش مردمی حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت اسراییل کودک کش یک شنبه 30 مهر ماه جاری در زرین شهر برگزار شد. در این تجمع با شکوه که با حضور دانش آموزان و معلمان مراکز فرهنگی و اقشار مختلف مردم زرین شهر برگزار شد، جمعی از شاغلین و بازنشستگان شرکت ذوب آهن اصفهان نیز حضور داشتند.
 
در تجمع مذکور که در میدان انقلاب اسلامی ( میدان مرکزی) زرین شهر برگزار شد، حاضران با مشت های گره کرده و شعارهای کوبنده، نفرت و انزجار خود از اسراییل کود کش ، حامیان جنایتکار آن و حمایت همه جانبه خود از مسلمانان و مستضعفان جهان و به ویژه مردم تحت بمباران فلسطین و ساکنین غزه را اعلام کردند.
 
در اجتماع با شکوه مردم زرین شهر، بیگی رییس آموزش و پرورش این شهر در سخنانی به تشریح جایگاه تاریخی بیت المقدس در میان ادیان الهی ، قبله اول مسلمانان جهان و محل معراج پیامبر بزرگوار اسلام حضرت محمد(ص) پرداخت و حضور مردم در این تجمع را بیان گر اوج انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی دانست.
 
وی گفت: از گذشته ددمنشی و کودک کشی اسرائیل غاصب روشن بود ولی در خشونت های اخیر این حکومت نامشروع و تلاش بی وقفه و خباثت آمیز در بمباران های مساجد و بیمارستان ها در نوار غزه و شهادت هزاران نفر از مردم بی گناه و به ویژه زنان و کودکان، ماهیت خونریز و بغض این رژیم پلید علیه مسلمانان و مظلومان بیش از پیش مشخص شد.
 
در این مراسم ضمن اجرای سرودهای گروه های دانش آموزی و رجز خوانی علیه رژیم صهیونیستی جنایتکار و غاصب، بیانیه ستاد برگزاری مراسم مردمی حمایت از مردم مظلوم فلسطین در تشریح جنایات اخیر این رژیم سفاک ، محکومیت این جنایات و اعلام حمایت مردمی از مبارزات مردم فلسطین اعلام شد . مردم زرین شهر در این مراسم از مجامع بین المللی خواستار محکومیت رژیم متجاوز صهیونیستی و قطع ارتباط دولت ها با این رژیم نامشروع شدند.

لینک کوتاه
حمایت ذوب آهن اصفهان مردم فلسطین رژیم صهیونیستی