ذوب آهن اصفهان موفق شد در اولین جشنواره اقتصاد مقاومتی استان اصفهان بزرگداشت شهید شاخص جامعه کار و تولید کشور شهید محمد کاظم زاده که 27 مهرماه برگزار شد، نشان اقتصاد مقاومتی را کسب کند.

به گزارش نسیم اقتصاد، این نشان با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان و حمیدرضا اله بداشتی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور به مهدی بهرامی معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی ذوب آهن اصفهان اعطا شد.
 
در این جشنواره که با حضور خانواده معزز شهید کاظم زاده همراه بود و به همت سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان اصفهان و میزبانی هلدینگ پتروپالایش برگزار شد، از50 شرکت برتر تجلیل و نشان اقتصاد مقاومتی به آنها اعطا گردید.
 
تعداد 800 واحد تولیدی در این جشنواره شرکت کردند و به صورت تخصصی ارزیابی شدند و در نهایت به 50شرکت که بیشترین امتیاز را کسب نمودند نشان اقتصاد مقاومتی اعطا شد. برگزیدگان استانی این جشنواره به مرحله داوری جشنواره ملی اقتصاد مقاومتی راه خواهند یافت.
 
تعدادی از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج کارگری شهید تندگویان ذوب آهن اصفهان  در جشنواره نشان اقتصاد مقاومتی استان اصفهان حضور داشتند.
 
سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین طی سخنانی، الگو سازی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات، گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحدهای تولیدی و خدماتی و هدایت عرصه تولید برای پیروی از سیاست های اقتصاد مقاومتی را از جمله اهداف این جشنواره بیان نمود.
 
اله بداشتی رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور نیز با بیان اینکه امروز تحریم‌ها اثر خود را از دست‌داده است، عنوان کرد: ما امروز جوانانی از جنس مکتب حاج‌ قاسم‌ داریم که در حوزه‌های مختلف تولید اثربخش هستند؛ ما می‌توانیم روی زانوهای خود بلند شویم و مشکلات کشور را حل کنیم.
 
وی ادامه داد: بیش از 900 ساعت کار تخصصی و علمی برای اعطای نشان اقتصاد مقاومتی صورت‌گرفته است و این عرصه آغاز راه تحولی درون‌ زا و دانش‌بنیان است.

لینک کوتاه
اقتصاد مقاومتی ذوب آهن اصفهان

اخبار مرتبط