وزیرنیرو گفت: کشورهایی که دعوی تمدن آن‌ها گوش فلک را کر کرده بود، امروز از قطع آب و برق به عنوان رکن ایجاد تمدن بر روی مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنندو بر طبل رسوایی خود می‌کوبند.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از وزارت نیرو، «علی‌اکبر محرابیان» در جلسه شورای معاونین این وزارتخانه با محکومیت جنایات اخیر صهیونیست‌ها در فلسطین اشغالی، اظهار داشت: در روزهای مملو از تالم اخیر، شاهد ظلم تاریخی هستیم که نمونه‌های آن در جامعه بشری کمتر رخ داده و فقط سفاک‌ترین قدرت‌ها قادر به چنین رذالت‌هایی هستند.
 
وزیر نیرو گفت: مردم آزاده غزه در این روزها زیر آتش رژیم منحوس صهیونیستی با حمایت آمریکا و جبهه غرب در خون خود می‌غلتند و دستگاه پر زرق و برق شیاطین زمانه را رسوا می‌کنند.
 
عضو کابینه دولت مردمی بیان‌داشت: قطع آب و برق بر مردم غزه مطابق همه قوانین حقوق بشری، یک جنایت بشری تمام عیار است و سکوت مقابل این جنایت عیار نهادهای مدعی حقوق بشر را مشخص خواهد کرد.
 
محرابیان با اشاره به آشکار شدن صحنه حق و باطل، گفت: جنایات رخ داده این روزها از جمله حمله به مردم بی‌دفاع در بیمارستان «المعدانی»، صحنه حق و باطل را از هر زمانی روشن‌تر کرد؛ در این صحنه، تفاوت میان ظالم و مظلوم که مدت‌ها توسط جمهوری اسلامی ایران در جهان فریاد زده می‌شود، برای جهانیان آشکار شده است.
 
وزیر نیرو گفت: وعده خداوند متعال است که زمین به مستضعفان به ارث خواهد رسید و ذیل همین وعده مقاومت مثال‌زدنی ملت مسلمان در فلسطین به حذف غده سرطانی از جهان ختم خواهد شد.
 
محرابیان تاکید کرد: امروز با صدای رسا اعلام می‌کنیم که از مقاومت مردم غزه حمایت کرده و در این صحنه آشکار حق و باطل به یاری حق خواهیم شتافت تا ریشه همه زشتی‌ها و صفات درنده‌خویی از جهان کنده و زمین مملو از صلح و سازش شود.

لینک کوتاه
قطع آب و برق مردم غزه جنایت بشری