شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (سه‌شنبه، 25 مهر) با 13 هزار و 95 واحد افزایش در ارتفاع 2میلیون و 31 هزار واحدی ایستاد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از ایرنا، شاخص هم‌وزن با سه هزار و 161 واحد افزایش به 689 هزار و 943 واحد و شاخص قیمت با یک هزار و 795 واحد رشد به 391 هزار و 791 واحد رسید.
 
امروز در معاملات بورس تهران، بیش از هشت میلیارد و 190 میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش 55 هزار و 533 میلیارد ریال معامله شد.
 
پالایش نفت اصفهان (شپنا) با یک هزار و 618 واحد، پالایش نفت تهران (شتران) با یک هزار و 443 واحد، معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) با یک هزار و 129 واحد، پالایش نفت بندرعباس (شبندر) با یک هزار و 34 واحد، معدنی وصنعتی چادرملو (کچاد) با 852 واحد، سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) با 560 واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس داشتند.
 
سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا)، گسترش‌سرمایه‌گذاری ایران خودرو (خگستر)، پالایش نفت تهران (شتران)، بانک ملت (وبملت)، پالایش نفت اصفهان (شپنا)، توریستی و رفاهی آبادگران ایران (آباد) و تامین سرمایه کاردان (تکاردان) در نمادهای پُرتراکنش بورس قرار داشتند.
 
آخرین وضعیت شاخص فرابورس

 
شاخص فرابورس نیز امروز با 129 واحد افزایش به 25 هزار و 287 واحد رسید. در این بازار بیش از چهار میلیارد و 619 میلیون برگه سهم و اوراق مالی داد و ستد شد.
 
سرمایه گذاری مالی سپهرصادرات (وسپهر)، پلیمر آریاساسول (آریا)، پالایش نفت لاوان (شاوان)، پتروشیمی تندگویان (شگویا)، مدیریت انرژی امید تابان هور (وهور)، فولاد هرمزگان جنوب (هرمز)، بیمه پاسارگاد (بپاس) بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس گذاشتند.
 
بانک دی (دی)، سرمایه‌گذاری مسکن پردیس (ثپردیس)، توسعه فن افزار توسن (فن‌افزا)، ایران خودرو دیزل (خاور)، مولد نیروگاهی تجارت فارس (بمولد)، فرابورس ایران (فرابورس) و ریل پرداز نو آفرین (حآفرین) در نمادهای پُرتراکنش فرابورس قرار داشتند.

لینک کوتاه
بورس رشد شاخص

اخبار مرتبط

نظرات شما