به دنبال اعتراض و انتقاد شدید کارگران نسبت به بی‌توجهی برنامه هفتم به همسان‌سازی حقوق، شنیده‌ها حاکی از آن است که مجلس و دولت در حال رایزنی برای در این خصوص هستند.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از خبرآنلاین، محمدباقر قالیباف، رییس مجلس در مقابل تذکر نمایندگان در روز سه‌شنبه هفته گذشته خبر داد: ما فصل مربوط به این موضوع را مرعا گذاشته‌ایم و اکنون با دولت در حال رایزنی هستیم و حتما موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان در لایحه برنامه مورد توجه قرار خواهد گرفت.

 
محسن زنگنه، سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در همین خصوص در حاشیه نشست علنی روز سه‌شنبه هفته گذشته مجلس و در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان می‌گوید: دیشب جلسه‌ای 3 ساعته بین رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه و رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.
 
وی می‌افزاید: در نهایت جمع‌بندی اولیه این شد که ما در طول برنامه هفتم توسعه بتوانیم بحث متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را به سرانجام برسانیم و هدف‌گذاری شد که تا پایان برنامه هفتم شاهد تحقق این موضوع باشیم.
 
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه عنوان می‌کند: موضوع مهم دیگر آن بود که اصلاحات ساختاری لازم در صندوق‌های بازنشستگی انجام شود تا مشکل ورشکستگی صندوق‌های بازنشستگی مرتفع شود.

لینک کوتاه
مجلس حقوق بازنشستگان افزایش حقوق

اخبار مرتبط

نظرات شما