تفاهم‌نامه همکاری بانک سینا و شرکت کارگزاری بهگزین با هدف توسعه تعاملات امضا شد.

به گزارش نسیم اقتصاد، غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل بانک سینا در آیین امضای این تفاهم‌نامه گفت: در چارچوب این تفاهم‌نامه، همکاری‌های متقابل برای خلق ارزش‌افزوده بیش‌تر برای مشتریان و سهامداران طرفین انجام می‌شود.

 
فتحعلی با ابراز امیدواری از این‌که این تفاهم‌نامه سرآغازی در جهت توسعه فعالیت‌های بانک در زمینه تأمین مالی شرکت‌های کارگزاری باشد، گفت: بانک سینا آمادگی دارد شریک تجاری مطمئنی برای پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای شرکت کارگزاری بهگزین باشد.
 
وی در ادامه گفت: بانک سینا با طراحی و ارائه خدمات متنوع کنار اعطای تسهیلات مرتبط با بازار سرمایه، این امکان را دارد تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بالفعل در حوزه بانکداری در دیجیتال و پلتفرمی، در تأمین نیازهای بانکی شرکت کارگزاری بهگزین ایفای نقش کند.
 
محمدحسن هراتیان، مدیرعامل شرکت کارگزاری بهگزین نیز در این مراسم اظهار داشت: این کارگزاری به منظور پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای و سرمایه‌گذاری، نیازمند همکاری و همیاری بانک سینا است و امیدواریم این تفاهم‌نامه در راستای تأمین مالی کارگزاری، مفید واقع شود.
 
هراتیان تصریح کرد: سعی ما بر این است از ظرفیت‌های بانک سینا در حوزه صدور انواع ضمانت‌نامه، گشایش اعتبارات اسنادی و مشارکت در زمینه تأمین مالی از طریق انتشار اوراق صکوک در بازار سرمایه بهره‌مند شویم.

لینک کوتاه
تفاهم‌نامه بانک سینا شرکت کارگزاری بهگزین

اخبار مرتبط

نظرات شما