دوازدهمین نمایشگاه بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران (minex) دوازدهم مهرماه در محل سالن همایش‌های شبستان مصلی امام خمینی آغاز به کار کرد. در این رویداد بزرگ معدنی، تنی چند از مسئولین کشور از غرفه ذوب آهن اصفهان بازدید کردند که خبرنگار ما گفتگویی با جمعی از آنها انجام داده است و ادامه می خوانید.

به گزارش نسیم اقتصاد، رضا محتشمی پور معاون معادن و فراوری مواد وزارت صمت گفت : ذوب آهن اصفهان معدن کاری را در کشور بنیان نهاد و توسعه داد، مجتمع عظیمی صنعتی که محصولاتش به واسطه شیوه تولید کوره بلندی تا آن سوی مرزها  زبانزد است.
 
وی اظهار داشت : این مجتمع عظیم صنعتی در راستای تامین پایدار مواد اولیه مورد نیاز خط تولید فعالیت های اثربخشی در زمینه تملک معادن انجام داده است و ما نیز به عنوان وزارت صمت از ذوب آهن اصفهان و زنجیره تولید آن حمایت کامل داریم.
 
معاون معادن و فراوری مواد وزارت صمت تصریح کرد : تولید آرک تونلی در ذوب آهن اصفهان جهت ایمن سازی معادن، رویکرد تولیدی و توام با مسئولیت اجتماعی است و همین جا شایسته می دانم به همه تلاشگران ذوب آهنی خسته نباشید بگویم.
 
با تمام توان از صنعت ارزش آفرین فولاد حمایت می کنیم
 
عزت‌الله اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت : ذوب آهن اصفهان به عنوان اولین تولید کننده فولاد ایران در ساخت و بهره برداری از صنایع مختلف کشور نقش بی بدیلی ایفاده نموده است که همگان به آن واقف هستند و تا همیشه این تاثیرگذاری جاودانه خواهد بود.
 
وی افزود : تولید ریل ملی و همچنین مقاطع فولادی در ذوب آهن اصفهان دستاوردهای عظیمی هستند که توسعه، عمران و آبادانی را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

لینک کوتاه
زنجیره تولید ذوب آهن ذوب آهن اصفهان

اخبار مرتبط

نظرات شما