رییس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از برگزاری مزایده‌های خودروهای متروکه، سواری و ماشین‌آلات به صورت جداگانه از 20 تا 29 مهرماه خبر داد.

به گزارش نسیم اقتصاد، ایرنا نوشت: سید عبدالمجید اجتهادی اظهار داشت: مزایده شماره 580 سازمان و مزایده فوق‌العاده خاصِ استان هرمزگان است که در آن همه کالاها از جمله خودروهای سواری، خودروهای سنگین، ماشین‌آلات راه‌سازی، کالاهایی مثل لوازم برقی و الکترونیکی و رایانه‌ای و ابزارآلات عرضه و به فروش می‌رسد.
 
وی افزود: در این مزایده، 223 ماشین‌آلات راه‌سازی، لودر، بولدوزر، گریلدر و حداقل 50 خودروی سواری که خودروهای وارداتی و عمدتاً خودروهای کره‌ای هستند، به حراج گذاشته می‌شوند و علاقه‌مندان می‌توانند در آن شرکت کنند.
 
رئیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی ادامه داد: متقاضیان برای شرکت در این مزایده می‌توانند از 20 تا 25 مهرماه در استان هرمزگان از کالاها بازدید و پیشنهادات خود را در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ثبت کنند. این پیشنهادات 30 مهرماه رمزگشایی و نتایج به برندگان مزایده اعلام می‌شود.
 
وی با اشاره به مزایده‌ای خاصِ خودروهای متروکه با شماره 581 گفت: این مزایده از 24 تا 29 مهرماه آغاز و متقاضیان می‌توانند اقدام به ثبت قیمت پیشنهادی کنند، این پیشنهادات سوم آبان ماه رمزگشایی و برندگان مزایده اعلام می‌شوند.
 
اجتهادی تاکید کرد: این مزایده مختص به وسایل نقلیه در کلیه استان‌های سراسر کشور است که همه 30 استان کشور در راستای اجرای بند 5 تغییرات متفرقه قانون بودجه 1402 خودروهای سواری و سنگین و ماشین‌آلات راه‌سازی را در این مزایده عرضه خواهند کرد.
 
وی به نحوه شرکت در مزایده خودروهای سواری اشاره کرد و گفت: مزایده‌های الکترونیکی از طریق سامانه ستاد تدارکات الکترونیکی دولت انجام می‌شود هموطنان باید از قبل به سامانه ستاد الکترونیک دولت به آدرس https://www.setadiran.ir/setad/cms مراجعه و ثبت نام کرده و توکن امضای الکترونیکی خود را دریافت کنند.
 
رئیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی بیان داشت: امکان بازدید از خودروهای سواری در انبارهای سازمان اموال تملیکی در سراسر کشور در مهلت‌های قانونی فراهم شده است. همچنین متقاضیان می‌توانند در سایت سازمان اموال تملیکی مشخصات کالاها اعم از جزئیات، مدل و رنگ و قیمت پایه این کالاها را ببینند.
 
وی خاطرنشان کرد: قیمت پایه کالاها و خودروها توسط کارشناس رسمی دادگستری مشخص می‌شود، هر متقاضی که بالاترین قیمت را پیشنهاد دهد در این مزایده برنده خواهد شد.

لینک کوتاه
خودروهای وارداتی خودروهای سواری سازمان اموال تملیکی

اخبار مرتبط

نظرات شما