مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از خرید بیش از 140 میلیارد تومان کالا از طریق کالابرگ الکترونیکی در استان خبر داد و گفت: خوزستان در اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی نسبت به سایر استان‌های کشور جایگاه و عملکرد بهتری داشته است.

به گزارش نسیم اقتصاد، اصغر رشنودی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص استفاده از طرح کالابرگ الکترونیکی در خوزستان اظهار کرد: تاکنون 5 هزار و 600 فروشگاه خرد و 467 فروشگاه زنجیره‌ای در استان، عضو طرح ملی کالابرگ الکترونیکی شده‌اند و به متقاضیان خدمات ارائه می‌دهند.
 
وی افزود: در این زمینه از زمان اجرای این طرح در استان، خوزستانی‌ها بیش از 140 میلیارد تومان از طریق کالابرگ الکترونیکی خرید کرده‌اند و البته روند خرید در جریان و ادامه‌دار است.
 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: خوزستان در اجرای این طرح نسبت به سایر استان‌های کشور جایگاه و عملکرد بهتری داشته است و تلاش خواهیم کرد این روند به بهترین شکل ادامه داشته باشد.
 
رشنودی عنوان کرد: از زمان اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی تاکنون در استان، بیش از 120 هزار خانوار خوزستانی از طریق کالابرگ الکترونیکی خرید داشته‌ و از این طرح استفاده کرده‌اند.
 
وی خاطرنشان کرد: هم چنین تعداد تراکنش‌های انجام شده از طریق این طرح بیش از 300 هزار تراکنش بوده است.

لینک کوتاه
کالا کالابرگ الکترونیکی

اخبار مرتبط

نظرات شما