بازار بدون مشتری خودرو، وارد فاز صعودی شده است.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از خبرآنلاین، گزارش‌ها حاکی از آن است که با وجود این‌که برآیند بازار از منفی شدن قیمت‌ها در بازار خودرو حکایت دارد، اما چند روزی است که روند قیمتی بازار معکوس شده و بازار در مسیر صعودی قرار گرفته است.
 
اما این شرایط در حالی در بازار خودرو حکم‌فرما است که فعالان بازار، از رکود شدید در خرید و فروش سخن می‌گویند و اعتقاد دارند کاهش شدید قدرت خرید مردم، تقریبا خرید و فروش را به صفر رسانده است.
 
با این وجود، گزارش‌های میدانی نشان می‌دهد که طی 24 ساعت گذشته قیمت پژو 207 در بازار 5 میلیون تومان گران شده و به 800 میلیون تومان رسیده است. پژو 207 دنده‌ای و تارا اتوماتیک نیز افزایش 5 میلیون تومانی قیمت را تجربه کرده است.
 
به این ترتیب، تارا اتوماتیک مدل 1402 در بازار 765 میلیون تومان و پژو207 دنده‌ای مدل 1402 در حدود 600 میلیون تومان قیمت پیدا کرده است.
 
همچنین در بازار خودرو، کوییک S در حدود 2 میلیون تومان افزایش قیمت داشته و در بازار با قیمت 345 میلیون تومان خرید و فروش شد.
 
شاهین G هم با افزایش 5 میلیون تومانی، به قیمت 600 میلیون تومان رسید. از سوی دیگر، دناپلاس 6 دنده توربوشارژ در حدود 8 میلیون تومان گران شده و به قیمت 746 میلیون تومان به فروش رسید.

لینک کوتاه
قیمت‌ بازار خودرو قیمت پژو

اخبار مرتبط

نظرات شما