لیدرهای خودرویی امروز وضعیت مثبت ضعیفی را تجربه کردند.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از مهر، شاخص کل بورس در انتهای معاملات امروز با ریزش حداقلی 3479 واحدی مواجه شده و به جایگاه یک میلیون و 954 هزار واحد رسید، در یک هفته گذشته برآیند معاملات در بازار سهام، خروج نقدینگی حقیقی (فروش حقیقی به حقوقی) به ارزش 1,471 میلیارد تومان را نشان می‌دهد. امروز نیز روند خروج نقدینگی حقیقی برای یازدهمین روز متوالی با ثبت رقم 408 میلیارد تومان همچنان ادامه دارد. در یک هفته گذشته بر شدت خروج هم نسبت به میانگین ماهانه افزوده شده است.
 
امروز خودرویی‌ها وضعیت مثبت ضعیفی را تجربه کردند ولی بیشتر نمادهای لیدر این گروه مثبت بودند، ارزش صف‌های خرید 68 میلیارد تومان است که کاهش 44 میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی را نشان می‌دهد.این در حالی است که ارزش صف‌های فروش با افزایش 9 میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی، در محدوده 437 میلیارد تومان قرار دارد.
 
بیشترین ارزش معاملات را گروه خودرویی با ثبت رقم 410 میلیارد تومان به خود اختصاص داده است. پس از آن گروه‌های بانکی با ارزش معاملات 296 میلیارد تومان و فلزات اساسی با ارزش معاملات 260 میلیارد تومانقرار دارند.
 
گروه لاستیک و پلاستیک با ارزش معاملات 54 میلیارد تومان (2 برابر میانگین هفتگی) بیشترین ارزش معاملات را نسب به میانگین هفتگی داشته است. پس از آن گروه عرضه برق و گاز با ارزش معاملات 49 میلیارد تومان (1.4 برابر میانگین هفتگی) و گروه چندرشته‌ای با ارزش معاملات 63 میلیارد تومان (1.3 برابر میانگین هفتگی) قرار دارند.

لینک کوتاه
نمادهای خودرویی بورس

اخبار مرتبط

نظرات شما