فرماندار شهرستان اسلامشهر از کلنگ زنی احداث واحدهای نهضت ملی مسکن در هفته گرامیداشت دولت خبر داد و گفت: موانع مربوط به آغاز عملیات اجرایی این پروژه برطرف شده است.

به گزارش نسیم اقتصاد، حسین حبیبی ظهر سه شنبه 24 مرداد ماه در جمع خبرنگاران خاطر نشان کرد: در قالب دو طرح اقدام ملی و نهضت ملی مسکن در مجموع 4250 واحد مسکونی در اسلامشهر احداث خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه امیدواریم با احداث و واگذاری این واحدهای مسکونی عرضه و تقاضا در حوزه مسکن در شهرستان متعادل شود افزود: از پروژه‌ 800 واحدی اقدام ملی مسکن که به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شده 600 واحد مسکونی آن با پیشرفت فیزیکی 40درصد در دست اجراست.
 
فرماندار شهرستان اسلامشهر ادامه داد: 200 واحد از این پروژه نیز 79درصد پیشرفت داشته که 80 واحد مسکونی آن در حال حاضر آماده تحویل است و 120 واحد دیگر نیز تا دهه فجر تکمیل و در اختیار مردم شریف اسلامشهر قرار می‌گیرد.
 
وی در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن نیز اظهار کرد: در راستای اجرای این پروژه که بنام شهید همت است نیز زمینی به مساحت 64 هکتار در عدل آباد اختصاص یافته که با رفع مشکلات و انتخاب پیمانکار تجهیز کارگاه صورت گرفته و 2680 واحد مسکونی در این زمین احداث می شود.
 
حبیبی خاطر نشان کرد: همچنین در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن زمین مورد نیاز برای احداث پروژه 770 واحدی شهید کلانتری در روستای ده عباس اختصاص یافته و با توجه به تجهیز کارگاه آن، به‌زودی کلنگ زنی این پروژه نیز انجام خواهد شد.
 
وی همچنین با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته جهت رفع مشکلات تعاونی‌های مسکن شهرستان تصریح کرد: امکان احداث 15 هزار واحد مسکونی توسط مردم در قالب تعاونی‌های مسکن فراهم می شود.
 
فرماندار شهرستان اسلامشهر در پایان خاطرنشان کرد: با بازدیدهای انجام شده از سطح شهرستان 46 مورد مشاور املاک غیرمجاز شناسایی و برخورد قانونی با آنها صورت گرفت.

لینک کوتاه
واحدهای نهضت ملی مسکن دولت واحد مسکونی

اخبار مرتبط

نظرات شما