معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که از هفدهم مرداد ماه خانوارهای دهک‌های اول تا سوم می‌توانند به اعتبار یارانه ماه بعد خود از کالابرگ الکترونیکی استفاده کنند.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از خبرآنلاین، علیرضا عسگریان، معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از روز سه شنبه هفدهم مرداد ماه دهک‌های اول تا سوم و خانوارهای تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) می‌توانند به اعتبار یارانه ماه بعد خود از کالابرگ الکترونیکی استفاده کنند.

عسگریان در این خصوص اظهار داشت: دهک‌های اول تا سوم و خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی می‌توانند در صورت خرید 200 هزار تومان از 11 قلم کالای اساسی از اعتبار افزایشی 120 هزار تومانی به عنوان یک مزیت بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به دیگر مزیت اجرای مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیک گفت: تأمین اعتبار جبران فاصله تورّمی نیز علاوه بر این مبلغ افزایشی تا پایان سال پیش‌بینی شده است.

عسگریان افزود: تاکنون 93 هزار فروشگاه در سراسر کشور در قالب طرح ملّی کالابرگ الکترونیک، 11 قلم کالای اساسی را برای دهک‌های تعیین‌شده توزیع می‌کنند.

معاون وزیر رفاه با اشاره به برنامه‌های دولت برای پوشش دهک‌های بعدی تأکید کرد: دولت مردمی سیزدهم برای کمک به تأمین سبد غذایی خانوارهای نیازمند این مهم را دنبال می‌کند.

عسگریان اظهار داشت: خانوارهای دهک اول تا سوم می‌توانند با مراجعه به برنامه کاربردی «شما» و وارد کردن کد #1463*500*، ضمن اطلاع از میزان اعتبار، لیست نزدیک‌ترین فروشگاه‌ها را مشاهده کنند.

 

لینک کوتاه
حساب یارانه شارژ طرح کالابرگ الکترونیک

اخبار مرتبط

نظرات شما