در آستانه آغاز عملیات راه‌اندازی پتروشیمی گچساران، دومین تور رسانه‌ای با حضور خبرنگاران رسانه‌ای کشور برگزار شد.

 به گـزارش نسیم اقتصاد به نقل از مدیـریت بـرند، مسئـولیت اجتـماعی و روابط عمــومی شـرکت صنـایع پتـروشیمی خلیـج‌فـارس،اهالی رسانه پیش از بازدید سایت پتروشیمی گچساران و شرکت در نشست خبری، با حضور در گلزار شهدای گمنام این شهر با آرمانهای والای شهدای سرافراز نظام و انقلاب تجدید میثاق کردند.
بازدید از بخش های مختلف پتروشیمی گچساران بخش دیگر ازتورهای رسانه ای یکروزه بود.

نشست خبری پرخبر و جذاب

خبرنگاران رسانه‌های مختلف پس از بازدید از شرکت پتروشیمی گچساران در نشست خبری ویژه عملیات راه اندازی این مجتمع حضور پیدا کردند.

بن بست نداریم

مهندس نشان زاده مقدم معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در این نشست با قدردانی از تلاش‌های فعالان رسانه‌ای برای انعکاس فعالیت‌های هلدینگ خلیج‌فارس  و صنعت پتروشیمی، به تبیین سیاست‌های راهبردی این گروه و وضعیت راه‌اندازی پتروشیمی گچساران پرداخت و گفت: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر پرهیز از خام فروشی با هدف خلق ثروت، تکمیل زنجیره ارزش و تکمیل طرح‌های نیمه تمام، رسالت ملی و سیاست راهبردی ماست و در این مسیر،بن بست وجود ندارد.
وی با اشاره به اینکه گچساران، ایرانی‌ترین پتروشیمی کشور است گفت: با توجه به اینکه ارتقای جایگاه هلدینگ یک هدف راهبردی است با تکمیل طرح‌هایی چون مگاپروژه گچساران به دنبال افزایش تولید و رضایتمندی سهامداران هستیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس همچنین با قدردانی از مدیران و کارشناسان و همکاران پرتلاش پتروشیمی گچساران، پیمانکاران، مدیریت پروژه، سازنده‌های داخلی و ...تأکید کرد: اینکه ما آماده برگزاری جشن آغاز عملیات رسمی این پروژه هستیم، نتیجه حمایت‌های آقای دکتر علی عسکری برای گرفتن تصمیمات شجاعانه در مسیر رفع موانع تکمیل پروژه هاست.

سازگاری صنعت پتروشیمی با شرایط هر منطقه یکی دیگر از مواردی بود که مهندس نشان زاده مقدم درباره آن سخن گفت، به گفته وی پیشرفته ترین پساب صنعتی کشور در گچساران احداث شده تا در راستای جلوگیری از آلایندگی و حفظ محیط زیست، اقتصاد تولید و مدیریت بهینه انرژی، آب تصفیه شده به آب مورد نیاز فرآیند تبدیل شود .

وی افزود پتروشیمی گچساران جلو خام فروشی و سوختن گازهای فلر را می گیرد و باعث رشد و توسعه همه جانبه این شهرستان به استان کهگیلویه و بویراحمد می شود.

خبرنگاران با انعکاس و انتشار خبرهای متنوع و امیدآفرین، روایتگر حال خوب هلدینگ خلیج فارس باشند.

در دومین نشست خبری ویژه عملیات راه‌اندازی پتروشیمی گچساران، مهرداد عظیمی مدیر برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تبیین تاثیرات صنعت ارزش آفرین پتروشیمی در خلق ثروت، ایجاد اشتغال و توسعه و آبادانی نقاط مختلف کشور از اهمیت و تاثیر رسانه‌ها برای روایت پیشرفت گفت  و تاکید کرد:  امروز با اتفاقات مثبت و بزرگی که در مجموعه هلدینگ و پترول صورت می‌گیرد حال همه ما خوب است و خبرنگاران و اهالی رسانه باید با انعکاس واقعیت‌ها روایتگر پیشرفت و منعکس کننده اقدامات ماندگار هلدینگ باشند.
وی با بیان اینکه احداث پتروشیمی گچساران خود مصداق مسئولیت اجتماعی است گفت : صیانت از محیط زیست و توسعه پایدار در سرلوحه فعالیت‌ها، سیاست ها و اقدامات قرار دارد.

به گفته وی، در اجرای دستور و تأکید جناب آقای دکتر علی عسکری مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس مبنی بر تکمیل طرح های نیمه تمام، توجه ویژه به موضوعات زیست محیطی و صیانت از این سرمایه بین نسلی محور همه فعالیت‌ها، تصمیم سازی و تصمیم گیری های لایه‌های مختلف مدیریتی و کارشناسی هلدینگ خلیج فارس است.

مدیر برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس در ادامه با قدردانی از اهتمام و همراهی رسانه‌های مختلف در ایجاد امید و نشاط در جامعه با انعکاس اخبار امیدوار کننده از هلدینگ گفت: ان شاء الله در فضای همدلی و با دوری از حاشیه‌‎های بی ثمر، همه ما روایتگر پیشرفت ایران اسلامی باشیم.

قدردانی از همه دلسوزان و نقش آفرینان در روند اجرایی و احداث پتروشیمی گچساران از گذشته تا کنون، یکی دیگر از محورهای سخنان مهرداد عظیمی بود وی گفت : زحمات مدیران سابق و فعلی و مسئولان استانی و ملی تأثیرگذار در به ثمر رسیدن پتروشیمی گچساران را ارج می نهیم.

لینک کوتاه
عملیات اجرایی پتروشیمی گچساران شهدای سرافراز