در آستانه آغاز عملیات راه اندازی پتروشیمی گچساران، ایرانی ترین الفین کشور، امروز تعدادی از فعالان رسانه ای استان کهگیلویه وبویراحمد از این پروژه مولد و اشتغال زا بازدید کردند.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از مدیریت برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در این بازدید، خبرنگاران و فعالان رسانه ای استان کهگیلویه و بویراحمد از بخش های مختلف پتروشیمی گچساران بازدید کردند.
کلنگ احداث پتروشیمی گچساران با هدف تولید سالانه یک میلیون تن اتیلن و 84 هزار تن(+c3)  در فرودین 84 به زمین زده شد؛ پروژه ای که با نگاه توسعه ای دولت سیزدهم و اهتمام مدیریت ارشد هلدینگ خلیج فارس، در 2 سال گذشته روند عملیات راه اندازی آن شتاب بیشتری گرفت.
 
مهندس نشان زاده مقدم معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس: پتروشیمی گچساران به 19 سال انتظار مردم این منطقه پایان داد/ ایرانی ترین الفین کشور، با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون دلار، بی نظیرترین و بزرگترین پروژه صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد است

 در نشست خبری اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد، مهندس نشان زاده مقدم معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با قدردانی از مدیریت و همکاران پرتلاش پتروشیمی گچساران و نگاه ویژه مدیرعامل محترم هلدینگ خلیج فارس برای تکمیل طرح های نیمه تمام، گفت: برای راه اندازی پتروشیمی گچساران، یک میلیارد و دویست میلیون دلار در این پروژه هزینه شده است.
وی با بیان اینکه پتروشیمی گچساران، بزرگترین پروژه صنعتی استان کهگیلویه و‌بویراحمد بوده که در تاریخ 50ساله استان بی نظیر است ،تأکید کرد: 85 درصد ایرانی ترین الفین کشور، ایرانی و مایه افتخار و مباهات همه ماست.
وی از مرتفع نمودن مسایل مالی که مهمترین مانع برای به ثمررسیدن پتروشیمی گچساران بود سخن گفت و تأکید کرد: با تلاش شبانه روزی، در طول 2سال گذشته 2200کیلومتر کابل برقی  و 4500 قطعه و ابزار دقیق و تأمین و بیش از 12هزار میلیارد تومان پول تزریق شد.

قدردانی مدیر برند مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس از رسانه های استانی و سراسری دکتر مهرداد عظیمی: تکمیل طرح های نیمه تمام راهبرد اصلی مدیریت جدید هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس است / پتروشیمی گچساران، باعث توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد می شود/ افزایش بی سابقه بودجه مسئولیت اجتماعی ، نشانه توجه و اراده هلدینگ خلیج فارس برای انجام اقدام ماندگار در این حوزه است
در نشست خبری فعالان رسانه ای استان کهگلویه و بویر احمد با مدیران شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مهرداد عظیمی مدیر برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی با تمجید از همراهی و تعامل رسانه‌ای محلی و ملی برای انعکاس اقدامات ارزش آفرین و متمایز هلدینگ خلیج فارس، بر تعامل دوسویه با رسانه‌ها و عدالت رسانه ای تأکید کرد و گفت: بدون تردید با فکر و قلم نافذ رسانه ، احداث طرح هایی چون پتروشیمی گچساران، موجب توسعه استان وکشور می شود و همه باید از فعالیت این طرح ارزش آفرین، مولد و اشتغالزا حمایت کنیم.
وی با بیان اینکه راهبرد اصلی مدیریت هلدینگ خلیج فارس تکمیل طرح های نیمه تمام است، به راه اندازی پالایشگاه گاز هویزه در اردیبهشت امسال با حضور ریاست محترم جمهور اشاره کرد و گفت:در مجموع تا پایان امسال 11 پروژه کلان و درون مجتمعی در گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس به بهره برداری می رسد.
عظیمی با اشاره به نگاه ویژه هلدینگ خلیج فارس مسئولیت اجتماعی به ویژه صیانت از محیط زیست و توسعه پایدار از افزایش 500 درصدی بودجه ابلاغی شورای راهبری ماهشهر و افزایش 400 درصدی شورای راهبردی منطقه عسلویه توسط ستاد هلدینگ خبر دادو گفت: این افزایش بوجه بی سابقه نشانه توجه ، حمایت و اراده مدیران هلدینگ خلیج فارس برای اقدامات ماندگار در زمینه مسئولیت اجتماعی به ویژه اقدامات زیست محیطی است.
مدیر برند مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس از صنعت پتروشیمی به عنوان یکی از صنایع مهم و ارزش آفرین کشور نام برد و گفت : رسانه ها باید با در نظر گرفتن منافع مردم، در زمینه حمایت از این صنعت و ایجاد مانع برای ورود و دخالت های غیر تخصصی اهتمام جدی داشته باشد.

 

لینک کوتاه
فعالان رسانه ای مدیران ارشد هلدینگ خلیج فارس توسعه کسب و کار پتروشیمی گچساران

اخبار مرتبط

نظرات شما