طلای جهانی پس رفت
قیمت طلا برای دومین سقوط هفتگی متوالی تعیین شد و میتواند نشانههای...15 اردیبهشت 1403
قیمت جدید محصولات پارس خودرو اعلام شد.
نام خودرو | مدل و کارکرد | قیمت بازار (تومان) | تغییر قیمت هفتگی |
---|---|---|---|
برلیانس H230 دنده ای | 1399 (صفر) | 620,000,000 | 60,000,000- |
برلیانس H320 اتوماتیک | 1400 (صفر) | 1,100,000,000 | 10,000,000- |
برلیانس H330 اتوماتیک | 1400 (صفر) | 1,110,000,000 | 20,000,000- |
برلیانس H330 دنده ای | 1400 (صفر) | 790,000,000 | 10,000,000- |
برلیانس کراس 1.65 لیتر | 1399 (صفر) | 1,150,000,000 | --- |
رنو ساندرو اتوماتیک | 1398 (صفر) | 1,210,000,000 | --- |
رنو ساندرو استپ وی اتوماتیک | 1398 (صفر) | 1,280,000,000 | --- |
رنو پارس تندر دنده ای | 1398 (صفر) | 910,000,000 | --- |
رنو تندر 90 پلاس اتوماتیک | 1399 (صفر) | 1,200,000,000 | --- |
کوییک R پلاس اتوماتیک | 1402 (صفر-نمایندگی) | 338٬484٬000 | --- |
کوییک R پلاس اتوماتیک | 1401 (صفر) | 410٬000٬000 | 5٬000٬000 |
کوییک اتوماتیک پلاس | 1402 (صفر-نمایندگی) | 327٬087٬000 | --- |
کوییک اتوماتیک پلاس | 1402 (صفر) | 405٬000٬000 | 5٬000٬000 |
کوییک دنده ای | 1402 (صفر) | 345٬000٬000 | 10,000,000 |
کوییک دنده ای | 1401 (صفر) | 335٬000٬000 | 5٬000٬000 |
کوییک دنده ای R | 1402 (صفر) | 350٬000٬000 | 5٬000٬000 |
کوییک دنده ای R | 1402 (صفر-نمایندگی) | 255٬999٬000 | --- |
کوییک دنده ای S | 1402 (صفر-نمایندگی) | 268٬194٬000 | --- |
کوییک دنده ای S | 1402 (صفر) | 360٬000٬000 | 5٬000٬000 |
روایتهای میدانی از بازار خودرو، از به صفر رسیده خرید و فروش خودرو حکایت دارد. 14 اردیبهشت 1403
روند بازار خودرو در چهارمین روز هفته، از ادامه کاهش قیمتها حکایت دارد. 12 اردیبهشت 1403
اگرچه برخی خودرو در بازار با رشد اندک 5 میلیون تومانی روبهرو شدند، اما در کل بازار... 2 اردیبهشت 1403
بازار خودرو در طول 24 ساعت گذشته تغییری در قیمتها به خود ندید. 18 اسفند 1402
گزارشها از بازار خودرو، از کاهش 5 تا 10 میلیون تومانی قیمتها حکایت دارد. 26 بهمن 1402
در حالی آرامش به بازار خودرو بازگشته است، اما همچنان فعالان بازار اعتقاد دارند که خرید... 19 بهمن 1402
پس از چند روز افزایش قیمت، بالاخره بازار خودرو آرام گرفت و طی 24 ساعت گذشته تغییری در... 9 بهمن 1402
نظرات شما