رئیس فراکسیون سهام عدالت مجلس گفت: الگوی جدیدی برای مدیریت سهام عدالت که به توافق همه گروه‌ها قرار می‌گیرد، به زودی ابلاغ و اجرا می‌شود.

به گزارش نسیم اقتصاد، عصرایران نوشت: رئیس فراکسیون سهام عدالت مجلس شورای اسلامی در نشست خبری اعلام کرد: مدل اجرایی سهام عدالت توسط همه گروه‌های ذی‌نفع تهیه و نهایی شده است و به زودی به تصویب شورای عالی بورس خواهد رسید و وزیر اقتصاد هم گفته است، همین مدل برای مدیریت سهام عدالت اجرایی شود.
 
مهدی سعادتی افزود: در مدل جدید کارگروهی از همه مجموعه‌های دخیل در سهام عدالت شامل سازمان بورس، سازمان خصوصی‌سازی، دادستانی، بازرسی کل کشور، نهادهای امنیتی، کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی و نهادهای مرتبط با سهام عدالت حضور خواهند داشت و بحث مدل اجرایی به زودی نهایی می‌شود و بعد از آن به اطلاع عموم می‌رسد.
 
رئیس فراکسیون سهام عدالت مجلس ارزش روز سهام عدالت را حدود 800 هزار میلیارد تومان عنوان کرد که 49 میلیون نفر سهامدار عدالت دارنده این دارایی هستند و قرار بود سال گذشته 3 میلیون نفر از جاماندگان سهام عدالت سهامدار شوند، اما هنوز از سوی دولت به مرحله اجرا نرسیده، اما از نظر ما تعداد سهامداران عدالت به اتفاق این افراد 52 میلیون نفر است.

لینک کوتاه
سهام عدالت سهامدار عدالت سازمان بورس

اخبار مرتبط

نظرات شما