مدیر راهبرد و زیرساخت توسعه محصول، فناوری و نوآوری صنایع پتروشیمی خلیج فارس به همراه روسای توسعه محصول، فناوری و نوآوری شرکت‌های گروه، از مجتمع پتروشیمی نوری بازدید کردند.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، بازدید گروهی و نشست هم اندیشی روسای توسعه محصول، فناوری و نوآوری گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، با حضور خانم دکتر مروت، مدیر راهبرد و زیرساخت توسعه محصول، فناوری و نوآوری گروه، مهندس صانعی مدیرعامل شرکت پتروشیمی نوری و روسای توسعه محصول، فناوری و نوآوری سایر شرکت‌های تابعه هلدینگ خلیج فارس و با هدف هم افزایی علمی و به اشتراک‌گذاری تجارب و دستاوردها، در مجتمع پتروشیمی نوری انجام شد.
 
مدیرعامل شرکت پتروشیمی نوری به عنوان میزبان جلسه، ضمن بیان خوش آمد و قدردانی از حضور مهمانان ارزشمندِ این نشست گفت: اینگونه جلسات دانش محور و علمی، کلیدی راهگشا برای بسیاری از بن بست‌های عملیاتی شرکت‌ها می‌باشد و بدون شک می‌توان با هم افزایی و اشتراک تجارب، از تکرار شکست‌ها و دوباره کاری‌ها جلوگیری کرد و راهکارهای ارزشمندی را برای رفع موانع تولید بدست آورد.
 
وی از حمایت‌ها و توجه ویژه خانم دکتر مروت به حوزه‌ مهم و اثرگذار فناوری و نوآوری تشکر کرد و افزود: شرکت پتروشیمی نوری با کمال میل از برگزاری اینگونه نشست‌ها استقبال می‌کند و آمادگی خود را برای هرگونه همکاری در این حوزه اعلام می‌دارد.
 
در ادامه، مدیر راهبرد و زیرساخت توسعه محصول، فناوری و نوآوری گروه نیز با اشاره به موفقیت‌ها و دستاوردهای امور توسعه محصول، فناوری و نوآوری شرکت پتروشیمی نوری در سالهای اخیر اظهار داشت: این دستاوردها حاصل اعتماد و اعتقاد مدیریت پتروشیمی نوری به توانمندی کارشناسان خود و حمایت از ایده‌ها و طرح‌های کاربردی آن‌هاست و مطمئنا بدون این حمایت‌ها موفقیتی حاصل نخواهد شد.
 
مروت، برنامه ریزی و توجه خاص به توسعه محصول، فناوری و نوآوری را اجتناب ناپذیر دانست و خاطر نشان کرد: امید است بتوانیم با همکاری یکدیگر گام‌های موثری را در این زمینه برداریم و راه را برای پیشرفت و پویایی شرکت‌ها هموار سازیم.
 
گفتنی است روسای واحدهای بهره برداری و مهندسی فرآیند شرکت پتروشیمی نوری نیز که در این نشست حضور داشتند به همکاری خوب امور توسعه محصول، فناوری و نوآوری در حوزه داخلی‌سازی کاتالیست و مواد شیمیایی با واحد‌های ذیربط اشاره داشتند که این همکاری موثر موجب بومی‌سازی بیش از 90 درصد کاتالیست‌ها و مواد شیمیایی مجتمع شده است.
 
 در پایان روسای توسعه محصول، فناوری و نوآوری پتروشیمی نوری مهندس کوه پیما، دکتر پرویزی، و دکتر کشاورزیان گزارشی کامل از فعالیت‌های گسترده این امور در حوزه مدیریت تکنولوژی، مدیریت دانش، تحول دیجیتال، و ساخت داخل ارائه کردند و به سوالات مطرح شده در این زمینه پاسخ دادند.

لینک کوتاه
پتروشیمی نوری توسعه محصول فناوری و نوآوری هلدینگ خلیج فارس

اخبار مرتبط

نظرات شما