مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی به‌منظور بازدید میدانی از چگونگی ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی به بیمه‌شدگان و بازنشستگان استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه تعدادی از معاونان و مدیران این سازمان وارد یاسوج شد. استان کهگیلویه و بویراحمد، مقصد سی‌وهفتمین سفر از سفرهای استانی میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی است.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، دیدار با مسئولان عالی‌رتبه استان کهگیلویه و بویراحمد، دیدار و گفت‌وگو با نمایندگان شرکای اجتماعی این استان شامل بیمه‌شدگان، کارفرمایان و بازنشستگان، شرکت در جلسه شورای اداری تأمین‌اجتماعی استان و همچنین بازدید از شعب و مراکز درمانی تأمین اجتماعی در این استان، از برنامه‌های سفر موسوی و هیئت همراه به استان کهگیلویه و بویراحمد است.

براساس این گزارش، سازمان تأمین‌اجتماعی هم‌اکنون نزدیک به 500 شعبه بیمه‌ای و 403 بیمارستان و مرکز درمانی در استان‌های مختلف‌، برای تولید و ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی به بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارآفرینان دارد و سفرهای استانی مدیرعامل این سازمان به استان‌های مختلف در راستای رویکرد دولت سیزدهم در زمینه حضور بلاواسطه در میان مردم و بررسی مسائل و مشکلات مردم از نزدیک و با هدف ارزیابی‌ مستقیم از ظرفیت‌ها و امکانات و موانع خدمت‌رسانی، بررسی و اطلاع دقیق و بهنگام از مسائل و مشکلات و تلاش برای رفع برخی نواقص احتمالی انجام می‌شود.

در استان کهگیلویه و بویراحمد در حال حاضر بالغ بر 327 هزار نفر از جمعیت استان، تحت پوشش خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی هستند که شامل ‌42 درصد از جمعیت استان است. در این استان حدود 285 هزار نفر بیمه‌شده اصلی و تبعی و نیز بالغ بر 41 هزار نفر بازنشسته و مستمری‌بگیر اصلی و تبعی تحت پوشش سازمان تأمین‌اجتماعی هستند و از هفت شعبه بیمه‌ای، یک بیمارستان و سه مرکز درمانی، خدمات دریافت می‌کنند. در سال گذشته بالغ بر 1500 میلیارد تومان برای ارائه خدمات بلندمدت و کوتاه‌مدت تأمین‌اجتماعی در بخش بیمه‌ای در این استان هزینه شده است.

استان چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد به مرکزیت یاسوج دارای 9 شهرستان (بویراحمد، کهگیلویه، دنا، باشت، بهمئی، لنده، چرام و مارگون)، 16 بخش، 16 شهر و 1700روستا و جمعیتی بالغ بر 730 هزار نفر است.

 

لینک کوتاه
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی شرایط بیمه‌ای و درمانی تأمین‌اجتماعی

اخبار مرتبط

نظرات شما