سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال با شعار رشد تولید و مهار تورم، تکلیف همه ما را مشخص کردند، تکلیف این است که باید با رشد تولید، تورم را مهار کنیم.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، «سیدمحمد آقامیری» در همایش بزرگداشت حماسه فتح خرمشهر و روز مقاومت ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و یاد و خاطره شهدای عملیات آزادسازی خرمشهر که جان خودشان را در راه اسلام و انقلاب فدا کردند، افزود: امام خمینی (ره) با رهنمون‌های خویش ایمان و امید را در دل رزمندگان احیا کردند و همین امر موجب شد تا بتوانند در شرایطی که تمامیت کفر در برابر اسلام حاضر شده بود با مقاومت به پیروزی‌های پی ‌در پی در مناطق عملیاتی دست یابند.
 
وی روز آزادسازی خرمشهر را روز مقاومت در برابر ابرقدرت‌هایی که علیه ملت ایران متحد شده بودند، دانست.
 
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، به بیانات رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره) که فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد» اشاره و خاطرنشان کرد: در آزادسازی خرمشهر آحاد مردم اعم از بسیج، سپاه، ارتش و عشایر حضور داشتند، این اتحاد به ما می‌آموزد که در صورت با هم بودن، می‌توانیم بر بزرگ‌ترین مشکلات کشور هم غلبه کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی همه دنیا علیه ایران بودند، ادامه داد: جنگ عراق یک جنگ نیابتی از طرف سایر کشورها بود اما ما با سلاح ایمان، تقوا و توسل به ائمه و تحت رهبری یگانه‌ حضرت امام خمینی (ره) توانستیم در برابر دشمن ایستادگی کنیم.
 
به گفته آقامیری، خرمشهر درس‌های زیادی به ما داد؛ ایمان و امید دو مؤلفه مهم در راه پیروزی بود و بر این اساس رزمندگان اسلام به این باور قلبی رسیده بودند که نتیجه مقاومت، پیروزی است.
 
وی یادآور شد: خرمشهرهای گذشته با بصیرت امام راحل (ره) فتح شد؛ امروز هم با استناد به رهنمودها و مدیریت رهبر معظم انقلاب به سمت قله‌های رفیع پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در حرکت هستیم و به عقب برنخواهیم گشت. در این مسیر، شهادت و جانبازی وجود دارد اما اسارت جایی در آن ندارد، زمین‌گیر دشمن هم نخواهیم شد؛ حتی اگر جانمان را در راه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از دست دهیم.
 
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی اظهارداشت: مقاومت درسی است که شهدا به ما آموخته‌اند، برای جلوگیری از پیشرفت کشور، دنیا در حال سنگ‌اندازی است و هر روز بیش از گذشته این دشمنی‌ها آشکار می‌شود.
 
وی تصریح کرد: اتحاد و ایمان به خدا و امید داشتن، بهترین و مهم‌ترین رمز پیروزی ما برای غلبه به همه مشکلات داخلی و خارجی است، هرچند که نگاه ما فقط به داخل است.
 
آقامیری گفت: رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال با شعار رشد تولید و مهار تورم، تکلیف همه ما را روشن کردند، تکلیف این است که باید با رشد تولید، تورم را مهار کنیم.
 
وی افزود: همکارانم در وزارت جهاد کشاورزی سربازان خط مقدم تولید و ایجاد امنیت غذایی در کشور هستند و بنده نیز ایمان ‌دارم که در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.
 
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی اظهارداشت: تا زمانی که در این وزارتخانه حضور دارم با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، تلاش‌های مستمر و همکاری با تمام بخش‌های مربوطه در مسیر رسیدن به قله‌های رفیع پیشرفت حرکت خواهم کرد.

لینک کوتاه
مهار تورم رشد تولید تحقق شعار سال

اخبار مرتبط

نظرات شما