فرمانده انتظامی پایتخت از اجرای طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر در شوش، مولوی و هرندی خبر داد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از فارس، با حضور ماموران پلیس پایتخت، طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر در شوش، مولوی و هرندی کلید خورد.

سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر در شوش، مولوی و هرندی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در 15 روز گذشته 2200 کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط و 284معتاد متجاهر جمع آوری شدند.

فرمانده انتظامی پایتخت به قاچاقچیان هشدار داد: هیچ نقطه از تهران برای قاچاقچیان و معتادان امن نخواهد بود.

فرمانده انتظامی پایتخت از اشراف پلیس در این حوزه خبر داد و از مردم تهران درخواست کرد که هرگونه اطلاعات در خصوص خرده فروشان را از طریق شماره 110 در اختیار پلیس قرار دهند.

سردار محمدیان با بیان اینکه  وظیفه پلیس، مبارزه با توزیع موادمخدر است،اعلام کرد:  بیش از 2 هزار و 200 گرم انواع موادمخدر در 15 روز گذشته کشف شده است اما آن چیزی که مردم انتظار دارند پاکسازی شهر از حضور معتادان است.

وی گفت: از 24 بهمن طرح جمع آوری معتادان متجاهر آغاز شده و تا کنون هیچ روزی این طرح متوقف نشده و امروز می‌توانیم بگوییم دیگر معتاد متجاهر در حاشیه خیابان ها نداریم.

رئیس پلیس پایتخت افزود:  مردم تعدادی از افراد را که کارتن خواب یا دارای بیماری های خاص و ... هستند  را به چشم معتاد نگاه می‌کنند در حالی‌که این افراد باید در مراکز مربوط به خودشان پذیرش شوند.

وی در خصوص همکاری سازمان های مربوطه در پذیرش و ساماندهی معتادان متجاهر گفت:شهرداری تهران در این زمینه مراکز بیشتری ایجاد کرده و تلاش خوبی در راستای ساماندهی و پذیرش معتادان متجاهر داشته اما بهزیستی هنوز پای کار نیامده است.


لینک کوتاه
پلیس تهران معتادان متجاهر خرده فروش موادمخدر