رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری عاملان آدم‌ربایی زن جوان در جنوب تهران خبر داد و گفت: متهمان با حضور به موقع پلیس موفق به آدم ربایی نشدند.

به گزارش نسیم اقتصاد،  از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «محمد گودرزی» در تشریح این خبر افزود: صبح امروز ماموران کلانتری نعمت آباد در محدوده خیابان «اسفند» تهران در حال گشت زنی بودند که با استمداد زن جوانی که حاضر به سوار شدن به داخل یک دستگاه خودروی شاسی‌بلند نبود، روبه رو می‌شوند.

وی گفت: بررسی های اولیه نشان از این داشت سرنشین خودرو شاسی با تهدید سلاح سرد (قمه) قصد سوار کردن این زن جوان را به داخل خودرو داشته که با ممانعت و سر و صدا این زن جوان مواجه شده است.

این مقام انتظامی به اجرای طرح مهار متهمان اشاره کرد و ادامه‌داد: با استمداد از گشت های کمکی و با حضور به موقع ماموران، زن جوان از دستان این افراد رها و سرنشین خودروی شاسی که به سمت ماموران حمله ور و قدرت نمایی می کرد در یک عملیات پلیسی خلع‌سلاح و زمینپ گیر شد.

سرهنگ گودرزی به اجرای طرح مهار دستگیری راننده خودرو و اعلام مشخصات خودروی متواری به سایر گشت های انتظامی منطقه اشاره کرد و گفت: با حضور گشت‌های کمکی، خودروی متواری در محورهای خروجی منطقه مشاهده و دستور توقف خودرو اعلام شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، به تعقیب و گریز راننده خودرو اشاره کرد و افزود: متهم ابتدا توجهی به فرمان های پلیسی نمی کرد، اما پس از شلیک چند تیر هوائی خودرو متوقف و راننده آن دستگیر شد.

وی ادامه‌داد: متهمان پس از انتقال به کلانتری به 10 فقره سرقت مشابه با همکاری یکدیگر اعتراف کردند و اظهار داشتند قصد ربایش زن جوان و سپس زورگیری از وی را داشتند که توسط ماموران دستگیر شده اند.

سرهنگ گودرزی از ادامه تحقیقات ماموران این پلیس خبر داد و گفت: کشف جزئیات پرونده و سایر جرایم متهمان در دستور کار قرار دارد.


لینک کوتاه
پلیس جرم ادم ربایی

اخبار مرتبط

نظرات شما