مدیرعامل سازمان مدیرت میادین شهرداری تهران با تأکید بر چهار اصل «کیفیت مطلوب»، «قیمت مناسب»، «تنوع محصول و خدمات» و «رضایتمندی شهروندان» به عنوان مهم‌ترین اهداف این سازمان گفت: قیمت انواع میوه‌ نسبت به میانگین قیمت محصولات مشابه در سطح خرده‌ فروشی‌های پایتخت، 38 درصد ارزان‌ تر است.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از ایرنا، ایوب فصاحت با اشاره به اینکه در ارائه خدمات به شهروندان در میادین میوه و تره بار، رضایتمندی مراجعه‌کنندگان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران است، افزود: انواع سبزیجات برگی و غیربرگی در 296 میدان و بازار میوه و تره بار این سازمان نسبت به میانگین قیمت محصولات مشابه در سطح شهر 31 درصد ارزان‌تر عرضه می‌شود.
 
وی با بیان اینکه با توجه به شرایط اقتصادی موجود، میادین و بازارهای میوه و تره بار به پناهگاه عموم شهروندان تبدیل شده است، اظهار کرد: همه تلاش سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران این است که از دسترسی همه شهروندان به میادین میوه و تره بار و مواد غذایی با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب مطمئن شود.
 
فصاحت ادامه داد: همچنین قیمت محصولات پروتئینی در میادین میوه و تره بار نسبت به میانگین قیمت محصولات مشابه در سطح شهر تا 34 درصد ارزان‌تر است.
 
وی خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین نرخنامه این سازمان، نیم شقه سردست گوشت گرم گوسفندی تنظیم بازار با قیمت 278 هزار تومان و نیم شقه ران گوشت گرم گوسفندی تنظیم بازار با قیمت 286 هزار تومان در 296 میدان و بازار میوه و تره بار عرضه می‌شود.
 
به گفته فصاحت با اضافه شدن چند محصول جدید به چرخه توزیع سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، عرضه محصولات پروتئینی در میادین میوه و تره بار با افزایش تنوع همراه بوده است.
 
وی خاطرنشان کرد: میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در ایام ماه مبارک رمضان، از ساعت هشت صبح تا ساعت 13 و بعد از ظهرها از ساعت 14 و 30 دقیقه تا ساعت 19 و روزهای جمعه از ساعت 8 صبح تا ساعت 13 آماده ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان است.

لینک کوتاه
قیمت انواع میوه میادین میوه و تره بار ارزان‌تر