رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از برنامه‌ریزی 20 هزار پرواز برای انجام عملیات نوروز 1402 خبر داد.

به گزارش نسیم اقتصاد، ایسنا نوشت: محمد محمدی‌بخش در مراسم افتتاحیه مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی، ضمن قدردانی از مدیران و دست اندرکاران پروازهای نوروزی گفت: با توجه به اهمیت مدیریت سفرهای نوروزی، این مرکز برای نخستین بار در سازمان هواپیمایی کشوری تشکیل شد و با رصد 24 ساعته، فعالیت‌های مربوط به سفرهای هوایی و خدمات‌رسانی به مردم را پایش خواهد کرد.
 
وی ایمنی و امنیت پروازها را خط قرمز سازمان هواپیمایی کشوری دانست و افزود: مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی مدل مناسبی است که برای اولین بار در صنعت راه‌اندازی شده و فعالیت این مرکز در طول تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت و برای دوره‌های اوج سفر نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
 
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: امسال برای انجام سفرهای نوروزی حدود 20 هزار پرواز در مسیرهای داخلی و خارجی برنامه‌ریزی شده که تا 27 اسفندماه حدود 6 درصد افزایش را نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد هستیم.
 
محمدی‌بخش بر هم‌افزایی و به اشتراک‌گذاری اطلاعات در صنعت هوانوردی تاکید کرد و افزود: امیدواریم سال 1402، سال جهش و رونق حمل و نقل هوایی در حوزه بین‌المللی و توسعه فرودگاه‌های کمتر توسعه‌یافته باشد و در نظر داریم مدل اقتصادی جدید در صنعت ایجاد شود.
 
بنا بر اعلام سازمان هواپیمایی کشور، وی بر اطلاع‌رسانی درست و به‌ موقع به مسافران تاکید کرد و گفت: سطح استانداردها کاملاً تعریف و بر اساس قوانین و مقررات برنامه‌ریزی پروازها انجام شده و در طول ایام نوروز مدیران فرودگاه‌ها و رؤسای ایستگاه‌ها، پاسخگویی مناسب به مسافران نوروزی داشته باشند.

لینک کوتاه
مجوز پرواز نوروزی صادر

اخبار مرتبط

نظرات شما