امروز 175 دستگاه لاماری ایما سفید در بورس کالا عرضه شد که محاسبات حاکی از آن است که این خودرو در بستر بورس حدود 15 درصد ارزان‌تر از بازار آزاد معامله شد.  

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از ایسنا، امروز بورس کالا میزبان 550 دستگاه لاماری بود که از این تعداد 175 دستگاه سفید بودند. این خودرو با قیمت پایه 981 میلیون تومان در بورس کالا عرضه و لاماری ایما سفید با قیمت یک میلیارد و 920 میلیون تومان در معاملات امروز در این بازار فروخته شد.
 
البته قیمت تمام شده لاماری در بورس کالا علاوه بر قیمت کشف شده، 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده، 39.4 میلیون تومان هزینه‌های جانبی و سایر هزینه‌ها است که در نهایت قیمت خرید این خودرو از بورس کالا برای مصرف‌کننده را به دو میلیارد و 133 میلیون تومان رساند.
 
این درحالی است که این خودرو در بازار آزاد با قیمت دو میلیارد و 500 هزار تومان معامله می‌شود که 15 درصد گران‌تر از بورس است.
 
تاریخ تحویل این خودرو 31 خرداد سال آینده خواهد بود.
 
لاماری سبز در بورس بیش از 450 میلیون تومان ارزان‌تر از بازار
 
همچنین امروز 100 دستگاه لاماری ایما سبز با قیمت پایه 981 میلیون تومان در بورس کالا عرضه شد که برای آن 594 تقاضا شکل گرفت.
 
در نهایت  هر دستگاه لاماری ایما سبز با قیمت یک میلیارد و 773 میلیون تومان در معاملات امروز  تالار خودرو بورس کالا فروخته شد.
 
قیمت تمام شده لاماری در بورس کالا علاوه بر قیمت کشف شده، 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده، 39.4 میلیون تومان هزینه‌های جانبی و سایر هزینه‌ها است.
 
در نهایت قیمت خرید این خودرو از بورس کالا برای مصرف‌کننده را به یک میلیارد و 971 میلیون تومان می‌رساند. درحالی که این خودرو در بازار دو میلیارد و 450 میلیون تومان قیمت دارد.
 
جزییات معامله لاماری مشکی
 
برای 175 دستگاه لاماری مشکی نیز 794 تقاضا شکل گرفت و هر دستگاه لاماری ایما مشکی با قیمت محدوده دو میلیارد تومان در معاملات امروز  تالار خودرو بورس کالا فروخته شد.
 
قیمت تمام شده لاماری ایما مشکی در بورس کالا علاوه بر قیمت کشف شده، 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده، 39.4 میلیون تومان هزینه‌های جانبی و سایر هزینه‌ها است.
 
در نهایت قیمت خرید این خودرو از بورس کالا برای مصرف‌کننده را به دو میلیارد و 219 میلیون تومان رساند که حدود 300 میلیون تومان ارزان‌تر از بازار است.
 
لاماری خاکستری چند؟
 
در ادامه معاملات امروز لاماری در بورس کالا، 100 دستگاه لاماری خاکستری نیز در بستر این بازار عرضه و هر دستگاه لاماری ایما خاکستری با قیمت میانگین 1.95 میلیارد تومان در معاملات امروز  تالار خودرو بورس کالا فروخته شد.
 
برای این 100 دستگاه 549 تقاضا شکل گرفت. قیمت تمام شده لاماری ایما خاکستری در بورس کالا علاوه بر قیمت کشف شده، 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده، 39.4 میلیون تومان هزینه‌های جانبی و سایر هزینه‌ها است.
 
در نهایت قیمت خرید این خودرو از بورس کالا برای مصرف‌کننده به دو میلیارد و 165 میلیون تومان می‌رسد. درحالی که این خودرو در بازار آزاد دو میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت دارد.

لینک کوتاه
لاماری بورسی قیمت خرید بورس کالا