اپلیکیشن چتر همراه پارسیان در راستای ارایه خدمات هوشمند بیمه ای با هدف سهولت بیمه گزاران در انجام امور بیمه ای در هر لحظه و حذف مراجعه حضوری راهی بازار شد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی بیمه پارسیان، این اپلیکیشن با استفاده از دانش روز دنیا و تسهیل امور بیمه ای، علاوه بر ارایه انواع خدمات بیمه ای در حوزه صدور و تمدید بیمه نامه، ارایه خدمات هوشمند تشکیل پرونده خسارت بیمه بدنه را طراحی و به این اپلیکیشن اضافه کرده است.
براساس این گزارش، بیمه گزار در صورت وقوع حادثه خسارت بدنه تنها با انجام چند مرحله ساده، خسارت خودروی خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید. ابتدا در قسمت اعلام خسارت با ثبت تاریخ وقوع حادثه، زمان آن را اعلام و محل دقیق وقوع حادثه را مشخص می نماید. سپس در ادامه فرآیند مستندات مورد نیاز را به همراه شرح مختصری از حادثه ثبت می نماید. پس از اعلام خسارت در اپلیکیشن چتر همراه پارسیان، مستندات حادثه به کارشناسان مربوطه ارجاع و پس از بررسی، در سریع ترین زمان ممکن نسبت به تکمیل پرونده و پرداخت خسارت اقدام می گردد. در ادامه روند بررسی بیمه گزار می تواند از منوی مشاهده نظر کارشناس، نظرات کارشناسی ثبت شده را مشاهده و در جریان روند پرونده قرار گیرد. (مشاهده فیلم آموزشی اعلام آنلاین خسارت بدنه خودرو در اپلیکیشن چتر همراه پارسیان)
علاقه مندان جهت سهولت در خدمات بیمه ای می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت بیمه پارسیان به آدرس  www.parsianinsurance.ir، نسبت به دریافت اپلیکیشن چتر همراه پارسیان اقدام و از خدمات متمایز بیمه ای آن بهره مند گردند.

 

لینک کوتاه
آنلاین خسارت بدنه خودرو اپلیکیشن چتر همراه