سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت که در جلسه این کمیسیون گزارشی در خصوص میزان تولید محصولات کشاورزی و اقدامات برنامه ریزی شده در راستای تنظیم بازار، حذف دلالان و حمایت از تولیدکنندگان و مردم ارائه شد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از ایسنا، علی خضریان در توضیح جلسه عصر روز گذشته کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی، گفت: این جلسه با حضور معاون دیپلماسی وزارت امور خارجه، معاون اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، رییس سازمان تعاون روستایی، رییس کمیسیون کشاورزی اتاق تعاون ایران و کارشناسان مرکز پژوهش‌ها در خصوص تنظیم بازار، ایجاد بازارهای جدید صادرات، حمایت از بخش کشاورزی و مشکلات فعالان و صادرکنندگان محصولات کشاورزی خصوصا حوزه مرکبات تشکیل شد.
 
به گفته وی، در این جلسه مسئولان اجرایی گزارشی در خصوص میزان تولید محصولات کشاورزی و اقدامات برنامه ریزی شده در راستای تنظیم بازار، حذف دلالان و حمایت از تولیدکنندگان و مردم ارائه کردند.
 
خضریان در پایان بیان کرد: با توجه به اینکه برای تحقق برنامه ها، برقراری ثبات در بازار و افزایش میزان صادرات نیاز به نظارت مستمر وجود دارد لذا بر این اساس کارگروه ویژه‌ای در کمیسیون اصل 90 مجلس تشکیل شد که هفته آینده نخستین جلسه در رابطه با محصولات کشاورزی و دام و طیور برگزار می شود.

لینک کوتاه
مشکلات فعالان صادرکنندگان محصولات کشاورزی کمیسسون اصل نود

اخبار مرتبط