کالابرگ جوابگوی نیاز مردم است
مسعود دانشمند گفت: کیف پول یا یارانه نقدی تورم زا است و کالابرگ می تواند...17 خرداد 1402
هجدهمین نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته شاید فرصت خوبی برای گرد هم آمدن صاحبنظران این عرصه باشد تا چاره ای برای تبلیغات در شرایط فعلی بیاندیشند.
به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از خبرگزاری نمایشگاهی ایران (ایفنا)؛ در روزهایی که شبکه های اجتماعی در کشور از سوی حاکمیت محدود و یا فیلتر شده اند و از سوی دیگر اینفلوئنسرهای شبکه های اجتماعی هم اگر کوچکترین پست و استوریشان رنگ و بوی تبلیغات داشته باشد با رفتار قهرآمیز کاربران همچون آنفالو، تهمت و تهدید مواجه می شود، آن عده ای هم که با هزار قلم وی پی ان و فیلترشکن خود را به شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام می رسانند، کمتر اثری از تبلیغات اینفلوئنسری یا ترکیبی در شبکه های اجتماعی به چشم می خورد.
شاید صاحبان کار و اتاقهای فکر تبلیغاتشان فکر می کردند باید کمی کلاسیک تر به تبلیغات بپردازند و با اختصاص بودجه های چند برابری به تبلیغات تلویزیونی اقبال نشان دهند، غافل از آنکه فارغ از تعداد خیلی کم مخاطب تاثیرپذیر از رسانه ملی برندهای تبلیغ کننده به یکباره در کمپینی قرار گرفتند که برندشان را به بخشی از تأمینکنندگان درآمد حاکمیت معرفی کردند و حتی از کاربران خواستار تحریم این برندها شدند. برند قدیمی «میهن» یکی از این زخم خورده های هیجانات کف خیابان بود که هر چه پاتک زد شرایطش سختتر شد.
نظرات شما